2

باید به سمتی برویم که استفاده از فناوری فراگیر باشد

  • کد خبر : 23237
  • ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳

هدف جلوگیری از تخلف است نه جریمه و ما خوشحال می شویم که حتی یک نفر نیز جریمه نشود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: مردم مطمئن باشند که قانون جدید را در نهایت دقت و ظرافت اجرایی می کنیم .

به گزارش خبرنگار ما ، سردار سرتیپ اسکندر مومنی در گفتگوی زنده با خبر نیمروز سیما افزود: قبل از اجرای قانون جدید مدت زیادی را به اطلاع رسانی و آموزش اختصاص دادیم تا همه مردم به حقوق خود آشنا شوند و همکاران ما نیز با قانون جدید آشنایی بیشتری یابند .

وی گفت: شروع مرحله دیگر اجرای قانون جدید از امروز هم با آموزش ، مدارا و اطلاع رسانی همراه است .

سردار مومنی با بیان اینکه با اجرای قانون جدید در آغاز راهیم افزود: باید به سمتی برویم که استفاده از فناوری فراگیر باشد و مردم مطمئن شوند که اگر احیانا اشتباهی رخ دهد حتما فرایندهای در نظر گرفته شده رسیدگی پاسخگو خواهند بود و و از این جهت نگرانی نداشته باشند .

وی در پاسخ به سؤال مجری درباره افزایش جریمه ها گفت: بالا رفتن جریمه برای دسته اندک متخلفان است و ما تعداد بسیاری راننده داریم که در طول سال حتی یک بار نیز جریمه نمی شوند . سردار مومنی افزود: برای چنین رانندگانی تفاوتی نمی کند که جریمه زیاد یا کم باشد زیرا بنای آنها تخلف نکردن و در نتیجه آرامش و سلامت خود و دیگران است بنابراین جریمه بالا در سبد خانوار مردم قرار ندارد .

وی اضافه کرد: هریک از ما اگر اراده کنیم در طول سال حتی یک بار نیز مرتکب تخلف نمی شویم .

سردار مومنی گفت: در قانون جدید پیش بینی شده است که اگر نمره منفی راننده ای حتی فقط دو نمره با مرحله ضبط گواهی نامه فاصله داشته باشد و در این حال شش ماه تخلف نکند ، همه آن نمره های منفی بی اثر تلقی خواهد شد .

وی افزود: هدف جلوگیری از تخلف است نه جریمه و ما خوشحال می شویم که حتی یک نفر نیز جریمه نشود . رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه گفت: همان طور که در خبرها نیز آمده بود ، امروز پیشرفته ترین و بزرگ ترین مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک جاده ای افتتاح شد زیرا دیگر نمی توان به صورت دستی و سنتی ترافیک را اداره کرد .

وی افزود: در همه بخش ها باید به سمتی برویم که از پیشرفته ترین ابزارها و فناوری های موجود جهان استفاده کنیم تا سرعت و دقت افزایش یابد و خطای انسانی به حداقل ممکن برسد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23237

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر