2

المپیک ۲۰۲۴| برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز پانزدهم

  • کد خبر : 398562
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، پانزدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی امروز (شنبه ۲۰ مرداد) پیگیری می‌شود که پنج ورزشکار کشورمان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه‌برداری به مصاف حریفان می‌روند. برنامه ورزشکاران ایران در روز پانزدهم به شرح زیر است: * تکواندو – آرین سلیمی ملی‌پوش وزن ۸۰+ کیلوگرم […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پانزدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی امروز (شنبه ۲۰ مرداد) پیگیری می‌شود که پنج ورزشکار کشورمان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه‌برداری به مصاف حریفان می‌روند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز پانزدهم به شرح زیر است:

* تکواندو

– آرین سلیمی ملی‌پوش وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران از ساعت ۱۲:۵۴ ظهر روز شنبه در دور نخست باید مقابل «نیکیتا رافالوویچ» از ازبکستان برود. سلیمی در صورت برتری، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل برنده جدال نمایندگان گینه بیسائو و مکزیک قرار خواهد گرفت.

* کشتی آزاد

– رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، از ساعت ۱۳:۴۵ در دور نخست با «زین رترفورد» قهرمان جهان از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت عبور از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان «اسلام دودایف» قهرمان روسی‌الاصل اروپا از آلبانی و «گاکو آکازاوا» از ساموآ می‌رود.

– امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، از ساعت ۱۳:۴۵ در دور اول با «احمد تاج‌الدینوف» قهرمان جهان از بحرین مبارزه می‌کند و در صورت عبور از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان «علیشیر یرگالی» از قزاقستان و «الدرس» از مصر می‌رود.

– امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از ساعت ۲۱:۳۰ در فینال مقابل «گنو پتریاشویلی» از کرجستان قرار می‌گیرد.

* وزنه‌برداری

– علی‌داوودی در دسته ۱۰۲+ کیلوگرم از ساعت ۲۲ به وقت تهران به روی تخته می‌رود. در این دسته وزنه‌بردارانی از استونی، گرجستان، ارمنستان، عراق، ژاپن، الجزایر، بحرین، جمهوری چک، ایران، سوریه، مصر و نیوزیلند حضور دارند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398562

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]