1

جنگ افزار جدید روسیه برای مقابله با پهپادهای اوکراینی

  • کد خبر : 400063
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت دولتی «روستک» برای مقابله با حمله های گسترده پهپادی اوکراین یک سیستم ضد موشک هوایی را در مجمع بین المللی نظامی-فنی ارتش ۲۰۲۴(Army-۲۰۲۴ International Military-Technical Forum) به نمایش گذاشت. روستک در بیانیه ای اعلام کرد سیستم جدید که Pantsir-SMD-E نامیده می شود برای محافظت از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت دولتی «روستک» برای مقابله با حمله های گسترده پهپادی اوکراین یک سیستم ضد موشک هوایی را در مجمع بین المللی نظامی-فنی ارتش ۲۰۲۴(Army-۲۰۲۴ International Military-Technical Forum) به نمایش گذاشت.

روستک در بیانیه ای اعلام کرد سیستم جدید که Pantsir-SMD-E نامیده می شود برای محافظت از واحدهای صنعتی و اداری در مقابل حملات پهپادی ساخته شده است.Pantsir-SMD-E مجهز به سیستم کنترل شلیک است که یک رادار نظارتی، سیستم رادار چند منظوره و یک سیستم الکترواپتیکال را در بر می گیرد.

سیستم پیچیده مذکور قادر به ردیابی و رصد هدف هایی در هوا در مسافت های کوتاه و متوسط است و کارآمدی شلیک در وضعیت اتوماتیک را ارزیابی می کند.

ابزار مذکور از وسایل نقلیه زرهی در مقابل ابزارهای انفجاری محافظت می کند. همچنین Pantsir-SMD-E می تواند کانال های ناوبری و کنترل وسایل نقلیه بی سرنشین تجاری را محدود کند و برای حل چالش هایی در خط مقدم کارآمد است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400063

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]