3

چمنیان: ۱۰ بازیکن به‌رغم بیماری بازی کردند/ قدر موقعیت‌ها را ندانستیم

  • کد خبر : 400547
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۵۳

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، عباس چمنیان، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل ازبکستان و ناکامی در صعود به فینال تورنمنت کافا اظهار داشت: به بچه‌های خودم نیز افتخار می‌کنم. نباید فراموش کنیم این دومین بازی تیم نوجوانان ایران از زمان تشکیل است. همین که بازیکنان ما بیش از […]

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، عباس چمنیان، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل ازبکستان و ناکامی در صعود به فینال تورنمنت کافا اظهار داشت: به بچه‌های خودم نیز افتخار می‌کنم. نباید فراموش کنیم این دومین بازی تیم نوجوانان ایران از زمان تشکیل است. همین که بازیکنان ما بیش از ۹۰ دقیقه تمام برنامه‌های تیم را اجرا، مبارزه و برای تیمشان تلاش کردند، باعث افتخار است.

وی افزود: ضمن اینکه از روز قبل بازی با ترکمنستان حدود ۱۰ بازیکن تیم ما دچار یک بیماری ویروسی و امروز هم با بدنی تحلیل رفته و جسمی بیمار وارد زمین شدند. افتخار می‌کنم تیمی دارم که مقابل تیم خوب ازبکستان، چنین نمایشی ارائه کرد. شانس‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم اما زیبایی‌ فوتبال این است که پس از این همه فرصت، روی شوت از راه دور بازیکن حریف و کار زیبای ازبکستان گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اضافه کرد: هنوز در ابتدای راه هستیم و امیدوارم در آینده بهتر شویم. به عنوان دومین بازی از زمان آغاز به کار تیم، نمایش خوبی داشتیم.

چمنیان عنوان کرد: تیم ما شایسته قهرمانی بود. مقابل ازبکستان هم نمایش‌مان خوب بود و به ویژه در نیمه دوم شانس‌های گلزنی داشتیم. این هم جزوی از جذابیت‌های فوتبال است که یک روز تیمی با موقعیت‌های بیشتر برنده نمی‌شود. امروز ازبکستان از محدود شانس‌های خود و یک شوت از راه دور استفاده کرد و برنده شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400547

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]