1

محکومیت آتش زدن مسجدالاقصی در روز جهانی مساجد از سوی سفارت ایران در برن

  • کد خبر : 400671
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

سفارت ایران در سوئیس با اشاره به اقدام شنیع رژیم صهیونیستی و نژادپرست اسرائیل در آتش زدن مسجدالاقصی در ۵۵ سال پیش اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی همچنان آزادانه اماکن مذهبی در غزه را تخریب می کند و ما این اقدام را به شدت محکوم می کنیم. به گزارش ایسنا، سفارت ایران در سوئیس به […]

سفارت ایران در سوئیس با اشاره به اقدام شنیع رژیم صهیونیستی و نژادپرست اسرائیل در آتش زدن مسجدالاقصی در ۵۵ سال پیش اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی همچنان آزادانه اماکن مذهبی در غزه را تخریب می کند و ما این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در سوئیس به مناسبت روز جهانی مساجد در رشته پیام هایی در شبکه مجازی ایکس نوشت: به نظر می رسد تاریخ نیز در حال تکرار است، زیرا دولت آلمان مراکز و مساجد اسلامی را در شهرهایی مانند هامبورگ، فرانکفورت، مونیخ و برلین می بندد. چنین اقداماتی نقض فاحش حقوق بشر است که زیر نظر کسانی انجام می شود که ادعا می کنند از همان اصولی که خودشان تبلیغ می کنند حمایت می کنند!

در ادامه این پیام آمده است: این وضعیت از طریق حمایت صریح و ضمنی از موضوعاتی مثل جنایات علیه فلسطینی ها در غزه، موج فزاینده اسلام هراسی و شکنجه و ظلم مداوم مسلمانان، یک پارادوکس آشکار و یک نفاق نگران کننده را در گفتار و کردار آنها آشکار می کند. متاسفانه این اتفاق زیر نظر کسانی که ادعا می کنند از همان اصولی که خودشان تبلیغ می کنند حمایت می کنند، انجام می شود! این وضعیت یک پارادوکس آشکار و یک نفاق نگران کننده را در گفتار و کردار آنها برملا می کند. این وضعیت با حمایت صریح و ضمنی از جنایات علیه فلسطینیان در غزه، یک پارادوکس آشکار و یک نفاق نگران کننده را در گفتار و کردار آنها نشان می دهد.

سفارت کشورمان در برن اعلام کرد: جزر و مد اسلام هراسی و شکنجه و سرکوب مداوم مسلمانان زیر نظر کسانی که ادعا می کنند از همان اصولی که خودشان تبلیغ می کنند حمایت می کنند، انجام می شود. در ۲۱ آگوست، روز جهانی مسجد، اقدام شنیع رژیم صهیونیستی و نژادپرست اسرائیل در آتش زدن مسجدالاقصی در ۵۵ سال پیش را به یاد بیاوریم. امروز می بینیم که رژیم صهیونیستی همچنان آزادانه اماکن مذهبی در غزه را تخریب می کند و ما این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400671

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]