2

سرمربی پرسپولیس: تا آخرین لحظه جنگیدیم

  • کد خبر : 400807
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰

به گزارش ایرنا، خوان کارلوس گاردیو پنجشنبه شب در نشست پس از بازی مقابل تراکتور و تساوی در این بازی، اظهار کرد: تحلیل کلی در مورد بازی، فکر می کنم خیلی خوب شروع کردیم و شخصیت خود را نشان دادیم. وی افزود: بازیکنان برای برد رفتند خیلی شروع بازی خوب بود برای ما و ضربه […]

به گزارش ایرنا، خوان کارلوس گاردیو پنجشنبه شب در نشست پس از بازی مقابل تراکتور و تساوی در این بازی، اظهار کرد: تحلیل کلی در مورد بازی، فکر می کنم خیلی خوب شروع کردیم و شخصیت خود را نشان دادیم.

وی افزود: بازیکنان برای برد رفتند خیلی شروع بازی خوب بود برای ما و ضربه ایستگاهی ارونوف که نشد گل شود حرکت دیگری هم مشابه داشتیم فکر کنم نتیجه مساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول و نیمه دوم هم خوب شروع کردیم البته ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم تراکتور روی بازی کنترل داشت به دروازه ما بیشتر حمله کرد و بعضی دقایق خارج از بازی بودیم و گل را دریافت کردیم جاگیری خوبی نداشتیم.

وی گفت: پس از گل دقایق سختی داشتیم و سروش هم که اخراج شد، قسمت مهم بازی این است که با همه این مشکلات در آخرین دقایق بازی با ۱۰ بازیکن و یک بر صفر عقب ماندگی همه فکر می‌کردند می بازیم اما خوب کار کردیم و این حس را القا کردیم که می‌توانند برگردند.

وی یادآور شد: چهار مهاجم داشتیم ارونوف علی‌پور فرشاد و سعید صادقی را مرتضی پورعلی گنجی را هم اضافه کردیم چون بازیکن مهمی در ضربات ایستگاهی است و در کرنر العمود که سر زن خوبی است گل زدیم .

وی یادآور شد: یک امتیاز کسب کردیم البته بازی قبلی باید سه امتیاز می‌گرفتیم چون بیشتر برای گل زدن تلاش می‌کردیم از ۲ امتیاز ۲ بازی اخیر راضی نیستم باید چهار امتیاز کسب می‌کردیم.

وی افزود: بازی امروز متفاوت بود بازیکنان جدید که اضافه می شوند در ترکیب جا می افتند به تیمم تبریک می گویم بابت رقابتی که داشت و قطعا پیشرفت خواهیم کرد امروز در سخت تمرین لحظه بازی را برگردانیم که باخته بودیم.

وی ادامه داد: جو خیلی خوبی بود خوب است که فوتبال در چنین جوی باشد طبیعی است که یک تیم در داخل خانه از امتیاز هواداران برخوردار باشد تیم میهمان باید سه برابر بجنگد قسمت‌هایی از بازی خوب عمل نکردیم و قسمت‌هایی خوب بودیم.

وی گفت: اگر نیمه اول موقعیت خود را گل می‌کردیم شرایط بازی عوض می‌شد.

اکنون تراکتور چهار امتیازی در صدر جدول قرار گرفت و پرسپولیس ۲ امتیازی شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400807

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]