2

حکم قصاص قاتل "محمودرضا جعفرآقایی" وکیل شاهرودی اجرا شد

  • کد خبر : 401280
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: حکم قصاص نفس پرونده قاتل مرحوم محمودرضا جعفرآقایی، صبح امروز در ملأ عام و در شهرستان شاهرود اجرا شد. رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: به موجب دادنامه قطعی صادره از شعبه ۴۹ دیوان عالی کشور قاتل مرحوم محمودرضا جعفرآقایی […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: حکم قصاص نفس پرونده قاتل مرحوم محمودرضا جعفرآقایی، صبح امروز در ملأ عام و در شهرستان شاهرود اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: به موجب دادنامه قطعی صادره از شعبه ۴۹ دیوان عالی کشور قاتل مرحوم محمودرضا جعفرآقایی به جرم قتل عمدی از طریق تیراندازی با سلاح شکاری به قصاص نفس در ملأ عام محکوم شد که حکم پرونده پس از طی تشریفات قانونی صبح امروز به مرحله اجرا درآمد.

اکبری با اشاره به تلاش‌های به‌عمل آمده برای کسب صلح و سازش در این پرونده عنوان کرد: سیاست کسب صلح و سازش در پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان به‌عنوان یک اولویت مهم و اساسی است و در این پرونده نیز همکاران حوزه قضایی شاهرود با همراهی افراد صاحب نفوذ و صلح یار آن شهرستان، تلاش برای کسب صلح و سازش را پیگیری و انجام دادند ولیکن اولیای دم مصمم به اجرای حکم قصاص نفس بودند.

این خبر می‌افزاید؛ وکیل شاهرودی مرحوم محمودرضا جعفرآقایی در مردادماه سال ۱۴۰۱ به قتل رسیده بود که به‌محض وقوع جرم پرونده قضایی در خصوص دستگیری متهمان این پرونده تشکیل شد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401280

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]