1

فوتبال خوزستان نیازمند اتحاد است/ باشگاه فولاد نسبت به واگذاری ورزشگاه همکاری کند

  • کد خبر : 401436
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

عبدالکاظم طالقانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص مکان برگزاری مسابقه بین تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر بیان کرد: طبق آخرین شنیده‌ها از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، قرار شد مسئولان لیگ امروز از ورزشگاه غدیر بازدیدی داشته و نتیجه را اعلام کنند. وی افزود: […]

عبدالکاظم طالقانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص مکان برگزاری مسابقه بین تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر بیان کرد: طبق آخرین شنیده‌ها از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، قرار شد مسئولان لیگ امروز از ورزشگاه غدیر بازدیدی داشته و نتیجه را اعلام کنند.

وی افزود: به گفته مدیرکل ورزش استان، ورزشگاه غدیر امروز آماده خواهد شد و تنها مشکل این ورزشگاه گیت ورودی و خروجی است که می‌توان با استقرار گیت‌های سیار این نقیصه را برطرف کرد.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: مسئولان آبادان برای برگزاری این بازی اعلام آمادگی کردند اگرچه به دلیل مشکل گیت‌های ورودی و خروجی ورزشگاه، این بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود.

طالقانی بیان کرد: هر ۲ تیم فولاد و استقلال خوزستان متعلق به این استان هستند لذا صحیح نیست با وجود یک ورزشگاه، بازی‌ها در مکان دیگری برگزار شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باشگاه فولاد اعلام کردند که پمپ آب ورزشگاه شهدای فولاد دچار مشکل شده و به همین دلیل نمی‌توانند پذیرای دیدار بین تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران باشند. معتقدم حتی با وجود مشکل پمپ آب، می‌توان چمن را به صورت سنتی آبیاری و بازی را برگزار کرد.

طالقانی با تاکید بر اتحاد بین تیم‌های استان گفت: بارها با مدیران باشگاه فولاد در این خصوص صحبت کردم و معتقدم که ورزشگاه فولاد، ملک شخص نیست لذا امیدوارم این مشکل برطرف و بازی بین استقلال و استقلال تهران در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود.

بر اساس این گزارش تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل آماده نبودن ورزشگاه خانگی خود (غدیر اهواز) مسابقه هفته اول خود را در ورزشگاه فولاد برگزار کرد و از آنجا که هنوز ورزشگاه غدیر آماده برگزاری بازی‌های لیگ نشده بنا بود بازی این تیم مقابل استقلال تهران در هفته سوم مجددا در ورزشگاه فولاد برگزار شود که مسئولان باشگاه فولاد مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران باید از ساعت ۲۰:۳۰ در اهواز برگزار شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401436

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]