1

همدانی: اندونگ و کاکوتا گره‌گشای استقلال می‌شوند/ VAR به آرامش لیگ کمک‌ می‌کند

  • کد خبر : 401574
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۶

ستار همدانی سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، ملوان توانست برای استقلال دردسرساز شود. دیدیم که در دقایق ابتدایی بازی استقلال به دلیل ناهماهنگی بازیکنان، گل خورد. امیدوارم بازیکنان در ادامه راه اشتباهات خود را کاهش دهند، چون […]

ستار همدانی سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، ملوان توانست برای استقلال دردسرساز شود. دیدیم که در دقایق ابتدایی بازی استقلال به دلیل ناهماهنگی بازیکنان، گل خورد. امیدوارم بازیکنان در ادامه راه اشتباهات خود را کاهش دهند، چون سال سختی در پیش داریم و هر بازی حکم قهرمانی دارد. هواداران امسال از تیم توقع زیادی دارند، چون بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم.

وی در مورد بازیکنان خارجی جدید استقلال نیز گفت: اگر دقت کرده باشید استقلال از دقیقه ۶۰ و وقتی کاکوتا و دیدیه اندونگ وارد زمین شدند، بهتر، روان‌تر و با سرعت بیشتری بازی کرد. معتقدم این ۲ نفر در فصل جاری، گره‌گشایی آبی‌پوشان و تیم جواد نکونام می‌شوند.

پیشکسوت استقلال درباره ناهماهنگی خط دفاع این تیم یادآور شد: تازه شروع لیگ است و بازیکنان هم اشتباه می‌کنند. بازیکنان جدید باید هرچه زودتر خودشان را با تیم وقف دهند، چون امتیازات بازی‌های ابتدای لیگ مهم است و امیدوارم بازیکنان به آمادگی لازم برسند که بتوانند در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشند.

همدانی: اندونگ و کاکوتا گره‌گشای استقلال می‌شوند/ VAR به آرامش لیگ کمک‌ می‌کند

همدانی درباره استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی(VAR) در لیگ برتر نیز اضافه کرد:‌ ورود این فناوری به لیگ برتر کشورمان اتفاق خوبی است. کمک داور ویدئویی فرصتی برای داوران لیگ است که بتوانند اشتباهات خود را در جریان بازی اصلاح کنند. قطعا VAR می‌تواند به آرامش لیگ کمک کند و کسی هم دیگر نمی‌تواند به داوری ایراد بگیرد.

وی همچنین به بازی آینده شاگردان نکونام برابر استقلال خوزستان اشاره کرد و افزود: شرایط استقلال خوزستان تغییر کرده و سرمربی جدید به تیم آمده و شک ندارم سبک بازی این تیم فرق کرده است. امیدوارم بازیکنان ما، استقلال خوزستان را دست کم نگیرند، چون این تیم مصمم است که در لیگ بیست‌وچهارم شرایط بهتری داشته باشد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401574

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]