1

میانگین سن پدر و مادر در نخستین فرزندآوری اعلام شد

  • کد خبر : 401897
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۳۳

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز رصد جمعیت کشور وابسته به سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر اساس آمارهای موجود، میانگین سن مادران در اولین فرزندآوری در سطح کشور ۲۷٫۴ سال است. طبق این گزارش، این شاخص در مناطق شهری به ۲۸٫۲ سال و در مناطق روستایی به ۲۴٫۳ سال می‌رسد. بیشترین میانگین سن […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز رصد جمعیت کشور وابسته به سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر اساس آمارهای موجود، میانگین سن مادران در اولین فرزندآوری در سطح کشور ۲۷٫۴ سال است.

طبق این گزارش، این شاخص در مناطق شهری به ۲۸٫۲ سال و در مناطق روستایی به ۲۴٫۳ سال می‌رسد. بیشترین میانگین سن مادران در اولین فرزندآوری در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰٫۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲٫۶ سال است.

همچنین، میانگین سن پدران در اولین فرزندآوری در سطح کشور ۳۲٫۳ سال است. این رقم در مناطق شهری ۳۲٫۸ سال و در مناطق روستایی ۲۹٫۹ سال است. در پنج‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳، استان تهران با میانگین ۳۴٫۷ سال بیشترین و استان سیستان و بلوچستان با ۲۷ سال کمترین میانگین سن پدران در اولین فرزندآوری را داشته‌اند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401897

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]