2

اوسمین در آستانه توافق با الاهلی عربستان/ دست چلسی کوتاه می‎‌ماند؟

  • کد خبر : 402055
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۳

به گزارش ایرنا، در آخرین روز فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا، گمانه‌زنی‌ها درباره آخرین جابجایی‌های مهم ادامه دارد. ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی از جمله بازیکنانی است که حرف و حدیث‌های زیادی درباره تیم آینده او به گوش می‌رسد. از چلسی و الاهلی عربستان به عنوان دو تیمی که خواهان اوسیمن هستند، نام برده […]

به گزارش ایرنا، در آخرین روز فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا، گمانه‌زنی‌ها درباره آخرین جابجایی‌های مهم ادامه دارد.

ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی از جمله بازیکنانی است که حرف و حدیث‌های زیادی درباره تیم آینده او به گوش می‌رسد. از چلسی و الاهلی عربستان به عنوان دو تیمی که خواهان اوسیمن هستند، نام برده می‌شود.

گفته می‌شود که الاهلی و اوسمین در آستانه توافق هستند و صندوق سرمایه گذاری عمومی سعودی (PIF) که به تأمین مالی چهار باشگاه بزرگ عربستانی کمک می‌کند، تمام تلاش خود را برای جذب اوسیمن انجام می‌دهد. الاهلی به طور کلی با شرایط قراردادی به ارزش حدود ۶۰ میلیون پوند برای جذب اوسیمن موافقت کرده است که باعث می‌شود این بازیکن نیجریه‌ای حدود ۲۵ میلیون پوند در فصل درآمد داشته باشد و مهمتر از همه، بند آزادسازی گنجانده شده در قرارداد برای بازگشت زودهنگام به اروپا است.

با این حال، این مهاجم نیجریه‌ای در صورتی که خواسته‌های مالی‌اش از سوی چلسی برآورده شود، ماندن در فوتبال اروپا را ترجیح می‌دهد. اگر چه باشگاه لندنی با توجه به محدودیت‌های دستمزدی نتوانسته تاکنون شرایط را برای جذب مهاجم نیجریه‌ای آماده کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402055

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]