1

تارتار: عدالت در بهره‌مندی از VAR برای همه تیم‌ها رعایت شود

  • کد خبر : 402081
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان که امشب در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد اظهار کرد: تاکید و درخواست همیشگی من از فدراسیون فوتبال این است که برای برقراری عدالت در فوتبال تلاش کنند این‌که یکی ۲ تیم از سیستم کمک‌داور […]

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان که امشب در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد اظهار کرد: تاکید و درخواست همیشگی من از فدراسیون فوتبال این است که برای برقراری عدالت در فوتبال تلاش کنند این‌که یکی ۲ تیم از سیستم کمک‌داور ویدئویی بهره‌مند شوند و بقیه تیم‌ها چنین امکانی نداشته باشند عادلانه نیست.

وی افزود: مربیان و همه اعضای یک تیم شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند در این بین اگر تیمی به ناحق یک بازی را ببازد این خسارت را چگونه می‌توان جبران کرد؟ اگر تیمی با ناعدالتی سقوط کند تکلیف چیست؟ انتظارم از رییس فدراسیون این است که هر چه زودتر سیستم VAR را به تعداد لازم وارد کشور کنند تا عدالت برقرار شود.

سرمربی گل‌گهر درباره عملکرد بازیکنانش مقابل نساجی گفت: تا پیش از ۱۰ نفره شدن نساجی بازی متعادل بود اما پس از اخراج بازیکن نساجی با چند تعویض و تهاجمی کردن تیم توانستیم بازی بهتری ارائه کنیم و به گل برسیم.

تارتار افزود: هر ۲ تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند و جو پرشور ورزشگاه هم بازی را زیباتر کرد هم نساجی و هم گل‌گهر تلاش کردند تا فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند کیفیت خوب چمن هم به بازیکنان ۲ تیم کمک کرد بازی خوبی داشته باشند.

وی اظهار کرد: به بازیکنان هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنانم بابت تلاش‌شان تشکر می‌کنم زیرا شکست دادن نساجی در قائمشهر کار ساده‌ای نیست.

سرمربی گل‌گهر درباره شادی پس از گل بازیکنان تیمش گفت: من چون صحنه شادی بازیکنان را ندیدم نظری در این مورد ندارم اما اگر حرکت بازیکنانم باعث رنجش هواداران شد برای من پسندیده نیست و آن را تایید نمی‌کنم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۱۵ روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تک گل گوستاوو واگنین به سود سیرجانی‌ها به پایان رسید.

نساجی با این شکست یک امتیازی ماند و در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت. گل‌گهر سیرجان هم ۶ امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402081

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]