2

قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان: حساسیت بازی‌ها را می‌دانید؛ به چیزی جز موفقیت فکر نکنید

  • کد خبر : 402355
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۳۵

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، ملی‌پوشان فوتبال پس از معرفی خود به کادرفنی تیم ملی، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز در ساختمان پک، تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند. در این جلسه تمرینی ٢١ بازیکن حضور داشتند و علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده، اللهیار صیادمنش و محمد قربانی نیز ظرف ساعات آینده به اردوی تیم […]

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، ملی‌پوشان فوتبال پس از معرفی خود به کادرفنی تیم ملی، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز در ساختمان پک، تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند.

در این جلسه تمرینی ٢١ بازیکن حضور داشتند و علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده، اللهیار صیادمنش و محمد قربانی نیز ظرف ساعات آینده به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

براساس این گزارش پیش از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در جمع شاگردانش گفت: خیلی خوشحالم بار دیگر دور هم جمع شده‌ایم. همه ارزش و حساسیت این بازی‌ها را می‌دانید. مرحله سوم و نهایی انتخابی جام جهانی است. به هیچ چیز جز موفقیت و خوشحالی مردم فکر نکنید و تمام تمرکز خود را برای موفقیت بگذارید.

پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی، بازیکنان در بخش‌های مختلف به تمرین ریکاوری پرداختند. این تمرین حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید.

ملی‌پوشان فوتبال ایران فردا در ۲ جلسه به تمرین خواهند پرداخت. تمرین صبح ساعت ١١ در «پک» برگزار خواهد شد و تمرین بعدازظهر از ساعت ١٧ در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. پانزده دقیقه نخست تمرین عصر با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه برای انجام بازی برابر قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ راهی اصفهان می‌شود. این دیدار روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402355

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]