2

آنچلوتی: وینیسیوس مغرور نیست/ نگران امباپه نبودم

  • کد خبر : 402541
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۴

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید یکشنبه شب در هفته چهارم لالیگای اسپانیا با حساب دو بر صفر رئال بتیس را شکست داد تا اختلافش با بارسلونای صدرنشین را به چهار امتیاز کاهش دهد. در این دیدار، امباپه ستاره فرانسوی و ارزشمند مادریدی‌ها موفق شد هر دو گل کهکشانی‌ها را به ثمر رسانده و از […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید یکشنبه شب در هفته چهارم لالیگای اسپانیا با حساب دو بر صفر رئال بتیس را شکست داد تا اختلافش با بارسلونای صدرنشین را به چهار امتیاز کاهش دهد.

در این دیدار، امباپه ستاره فرانسوی و ارزشمند مادریدی‌ها موفق شد هر دو گل کهکشانی‌ها را به ثمر رسانده و از انتقادات هفته‌های اخیر رهایی پیدا کند. این نخستین گل‌هایی بود که امباپه برای رئال در لالیگا به ارمغان آورد.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی و پرافتخار رئال‌مادرید در خصوص این دیدار، گفت: بهتر از دیدارهای قبلی بازی کردیم و سزاوارانه به برتری رسیدیم. البته هنوز به فرم ایده‌آل نرسیدیم و باید سخت تلاش کنیم تا همان رئال همیشگی شویم.

وی افزود: بسیار خوشحالم امباپه در این دیدار موفق به گلزنی شد و مطمئن هستیم او تا پایان فصل، گل‌های زیادی برای ما خواهد زد. اصلا نگران او نبودم و هیچ فشاری از سوی تیم به او وارد نشد.

این مربی در خصوص اختلاف وینیسیوس و امباپه که از سوی رسانه‌های اسپانیایی مطرح می‌شود، توضیح داد: همه دیدید که وینیسیوس توپ را به امباپه داد تا او پنالتی بزند، پس دیگر صحبتی باقی نمی‌ماند. وینیسیوس مغرور نیست و همیشه برای موفقیت تیم تلاش می‌کند.

آنچلوتی ادامه داد: در این دیدار با سه هافبک مرکزی بازی کردیم و عملکرد خوبی نسبت به دیدارهای پیشین داشتیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402541

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]