0

واکنش دیپلمات ایرانی به حضور «جاوید رحمان» در جمع منافقین

  • کد خبر : 402743
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

سفیر ایران در اتریش گفت که حضور«جاوید رحمان» در نشست منافقین شاهدی است بر اینکه منبع اصلی گزارش‌های گزارشگر ویژه پیشین شورای حقوق بشر سازمان ملل در مورد ایران یک فرقه تروریستی بوده است. به گزارش ایسنا، «عباس باقرپور» در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس با اشاره به شرکت و سخنرانی جاوید […]

سفیر ایران در اتریش گفت که حضور«جاوید رحمان» در نشست منافقین شاهدی است بر اینکه منبع اصلی گزارش‌های گزارشگر ویژه پیشین شورای حقوق بشر سازمان ملل در مورد ایران یک فرقه تروریستی بوده است.

به گزارش ایسنا، «عباس باقرپور» در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس با اشاره به شرکت و سخنرانی جاوید رحمان، گزارشگر پیشین سازمان ملل در موضوع حقوق بشر در ایران در نشست سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نوشت: ما برای ارتقای حقوق بشر و همکاری با سازمان ملل متعهد هستیم، اگرچه حضور گزارشگر پیشین شورای حقوق بشر در چنین تئاتری، شاهدی است بر اینکه منبع اصلی گزارش‌های گزارشگر پیشین حقوق بشر سازمان ملل در مورد ایران یک فرقه تروریستی بوده است که اکنون بدون تعجب از همان گزارشگر ویژه حمایت مالی می‌کند!

وی تاکید کرد که استفاده نادرست از دستگاه سازمان ملل توسط تعداد کمی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نتیجه معکوس دارد.

در روزهای اخیر حساب کاربری سرکرده منافقین با انتشار تصویری از جاوید رحمان، از حضور او در جمع اعضای این گروهک خبر داده بود.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402743

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]