0

اقامتگاه تیم‌های فوتبال ورزشگاه شهدای قدس در آستانه افتتاح

  • کد خبر : 402961
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۴۹

به گزارش ایرنا ،سعید شهلی شهردار قدس روز جمعه با بیان این نکته که در نظر داریم مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس را به یک کمپ بزرگ ورزشی در غرب استان تبدیل کنیم گفت : اقامتگاه ورزشکاران با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در آستانه افتتاح و میزبانی از تیم‌های ورزشی می باشد. مسابقه دو تیم […]

به گزارش ایرنا ،سعید شهلی شهردار قدس روز جمعه با بیان این نکته که در نظر داریم مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس را به یک کمپ بزرگ ورزشی در غرب استان تبدیل کنیم گفت : اقامتگاه ورزشکاران با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در آستانه افتتاح و میزبانی از تیم‌های ورزشی می باشد.

اقامتگاه تیم‌های فوتبال ورزشگاه شهدای قدس در آستانه افتتاح

مسابقه دو تیم تراکتور سازی تبریز و هوادار تهران از مسابقات لیگ برتر فوتبال در هفته گذشته در این ورزشگاه انجام شد.

شهلی افزود: خوشبختانه امروز شاهد به ثمر نشستن دو سال تلاش مجموعه مدیریت شهری در طرح توسعه و بازسازی مجموعه ورزشی شهدا هستیم، به طوری که اکنون رقابت‌های لیگ برتر در این مجموعه برگزار شده و طی روزهای آینده نیز میزبان مسابقات بین‌المللی خواهیم بود.

وی تصریح کرد : با توجه به ظرفیت‌های خوب مجموعه ورزشی شهدا، زیرساخت‌های لازم جهت ایجاد کمپ ورزشی در این مجموعه در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا اقامتگاه ورزشکاران با مساحت ۶۰۰ مترمربع و ظرفیت اسکان ۴۰ نفر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال احداث است.

شهردار قدس خاطرنشان کرد: همچنین طرح احداث هتل ورزشی نیز در این مجموعه در دستور کار قرار دارد که با بهره‌برداری از آن شرایط میزبانی از تیم‌های مطرح در کمپ ورزشی فراهم خواهد شد.

گفتنی است این ورزشگاه ۲۵ هزار نفری در زمینی به مساحت ۹ هکتار با زمین چمن ۱۲ هزار مترمربع و قسمت اداری با زیربنای ۲٬۰۰۰ متر مربع شامل رختکن، سکوی تماشاگران ، سرویس‌ها، اتاق کنترل و پارکینگ احداث شده است.

اقامتگاه تیم‌های فوتبال ورزشگاه شهدای قدس در آستانه افتتاح

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402961

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]