0

مهدی طارمی: تیم ملی را تخریب نکنید

  • کد خبر : 402975
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ملی ایران و قرقیزستان که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، افزود: همیشه بازی اول شرایط خاصی دارد و سخت است و اینکه می بینیم قطر که در ۲ دوره جام ملت‌ها قهرمان شده می بازد و […]

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ملی ایران و قرقیزستان که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، افزود: همیشه بازی اول شرایط خاصی دارد و سخت است و اینکه می بینیم قطر که در ۲ دوره جام ملت‌ها قهرمان شده می بازد و یا کره آن اتفاق برایش می افتاد و استرالیا در زمین خودش شکست می خورد نشان می دهد بازی نخست شرایط خودش را دارد.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم خودمان را با سایر تیم ها مقایسه کنم ولی باید پرسید در کل ایران و در باشگاه‌های کشور چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم شده است؟ آیا زمین مناسب داریم؟ آیا امکانات سخت افزاری نسبت به گذشته اضافه شده است؟ چه چیزی به بازیکنان دادیم که از آنها پیشرفت می‌خواهیم؟

وی تصریح کرد: فوتبال ایران فقط حاشیه به بازیکنان می دهد و باید اذعان کرد امروز در یک زمین افتضاح بازی کردیم که بر بازی ما تاثیر نامطلوبی گذاشت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: در شرایطی که برای ما امکانات چندان مناسبی فراهم نشده است نباید توقع چندانی داشت البته ما با غیرت برای کشور و عزت ایران همیشه تلاش می‌کنیم و خواهیم کرد.

طارمی تاکید کرد: در دور اول تیم هایی مثل کره و استرالیا نتایج خوبی نگرفتند ولی ما پیروز شدیم؛ اینطور نباید باشد با وجود پیروزی به ما کلمات نامناسب گفته شود که این زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه امشب بازی اول ما بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم، افزود: هواداران واقعی همیشه از ما حمایت کردند و از آنها و از مردم اصفهان تشکر ویژه می کنم و مطمئنم برخی که امروز شعار دادند هوادار نیستند و دنبال حاشیه بودند؛ شاید هم از جایی خط گرفته بودند که زیاد برای ما مهم نیست چون ما همیشه برای افتخارآفرینی برای کشور تلاش می‌کنیم.

این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی رفتارها دیگر در فوتبال امروز جایی ندارد و ما باید برای هم خودمان و هم میهمانان احترام قائل شویم.

وی با بیان اینکه امروز چمن بازی شرایط مناسب و استانداردی نداشت، افزود: فوتبالیست باید زمین هموار و مناسب داشته باشد چراکه وقتی زمین بازی استاندارد و مناسب نباشد دیگر نمی شود آن فوتبال زیبایی که می‌خواهید را بازی کنید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در نخستین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب ۱۵ شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان پیش از این ۶ دوره در جام های جهانی فوتبال ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه، ۲۰۰۶ آلمان، ۲۰۱۴ برزیل، ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر حضور داشته است و امروز برای رسیدن به هفتمین جام جهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف قرقیزستان رفت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402975

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]