1

جشواره گل هلندی‌ها مقابل بوسنی؛ در شبی که ژرمن‌ها نسخه مجارستان را پیچیدند

  • کد خبر : 403121
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۱۹

به گزارش ایرنا، هفته نخست لیگ ملت‌های اروپا از گروه C، با برگزاری ۲ دیدار همزمان در قاره سبز پیگیری شد. از گروه C این رقابت‌های تیم ملی آلمان در ورزشگاه مرکور اسپیل آرنا با قضاوت کلمن تورپین میزبان مجارستان بود که در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر صفر آلمان به پایان رسید. […]

به گزارش ایرنا، هفته نخست لیگ ملت‌های اروپا از گروه C، با برگزاری ۲ دیدار همزمان در قاره سبز پیگیری شد.

از گروه C این رقابت‌های تیم ملی آلمان در ورزشگاه مرکور اسپیل آرنا با قضاوت کلمن تورپین میزبان مجارستان بود که در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر صفر آلمان به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۲۷ فلورین ویرتز هافبک ژرمن‌ها با سانتری که انجام داد توپ را جمال موسیالا رساند و این بازیکن با یک بغل توپ را به نیکلاس فولکروگ داد و این مهاجم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و نیمه اول شاگردان یولیان ناگلزمان با برد به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۸ پس از لو رفتن توپ توسط بازیکنان مجارستان جمال موسیالا ستاره بایرن‌مونیخ با فرار از پشت خط دفاع حریف موفق شد برای بار دوم دروازه تیم مجارستان را باز کند و در دقیقه ۶۶ موسیلا با پاس زیبای که به ویترس داد این هافبک ژرمن‌ها توانست در محوطه ۱۸ قدم با یک بغل پای زیبا دروازه پیتر گولاچی را باز کند. در دقیقه ۷۷ باز هم موسیلا نقش پررنگی در گل‌زنی آلمان داشت و با پاس او پالکساندر پاولوویچ بازیکن تعویضی موفق شد گل چهارم ژرمن‌ها را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۱ کای هاورتز هافبک آلمانی موفق از روی نقطه پنالتی دروازه تیم مجارستان را باز کرد و در نهایت این دیدار با برتری ژرمن‌ها به پایان رسید.

تیم فوتبال آلمان موفق شد با پیروزی ۵ بر صفر مقابل مجارستان و گل نخورده در این دیدار در صدر گروه C قرار گرفت.

جشواره گل هلندی‌ها مقابل بوسنی؛ در شبی که ژرمن‌ها نسخه مجارستان را پیچیدند

در دیگر دیدار همزمان در گروه C تیم ملی فوتبال هلند در ورزشگاه فیلیپس استادیوم با قضاوت دوناتاس رومساس میزبان بوسنی بود که هلند توانست با برتری ۵ بر دو بوسنی را شکست بدهد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۳ ژاوی سیمونز با شوتی که به سمت دروازه می‌زند و پس از برخورد با مدافعان حریف توپ به جاشوآ زیرکزی می‌رسد و این مهاجم با ضربه سر آرام توپ را به آرامی روانه کنج دروازه می‌کند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۲۷ ارمدین دمیروویچ با یک شوت توانست دروازه تیم هلند را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. سپس در ثانیه‌های پایانی نیمه اول ۴۵+۲ تیجانی ریندرز با یک بغل پای زیبا توانست برای دومین بار دروازه نیکولا واسیلی را باز کند و لاله‌های نارنجی نیمه اول را با برد به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۶ تیجانی ریندرز با یک بغل پای زیبا توانست پاس به کودی خاکپو برساند و این ستاره لیورپول هم توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و در ادامه ادین ژکو مهاجم سرشناس بوسنایی توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و تفاضل گل دیدار را به عدد یک برساند. در دقیقه ۸۸ ووت وخهورست با یک شوت بسیار محکم توانست دروازه تیم بونسی را برای بار پنجم باز کند و اما این پایان کار نبود و لاله‌های نارجی در ثانیه‌های آخر بازی هم برای بار پنجم توسط ژاوی سیمونز گل پنجم را به ثمر برسانند و در نهایت این دیدار به برتری هلند به اتمام رسید.

هلند با این پیروزی و در رده دوم گروه C ایستاد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403121

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]