1

آیین معارفه رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

  • کد خبر : 403365
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

افق نیوز؛ به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مراسم تکریم و تودیع روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌ جمهوری روز گذشته با حضور برخی مسئولان دولتی برگزار شد. در این مراسم که با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، محمدصادق خیاطیان رئیس اسبق این مرکز و رئیس فعلی صندوق […]

افق نیوز؛

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مراسم تکریم و تودیع روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌ جمهوری روز گذشته با حضور برخی مسئولان دولتی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، محمدصادق خیاطیان رئیس اسبق این مرکز و رئیس فعلی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری، حسین عبده تبریزی عضو شورای راهبری دولت چهاردهم و برخی دیگر از مسئولان دولتی و صاحب‌نظران دانشگاهی برگزار شد، حاضران به بیان دیدگاه‌های خود نسبت به فعالیت‌های مرکز در این دوره پرداختند.

ظریف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های زمانیان گفت: ایشان با رویکردی ملی و سعه‌صدر این دوره مرکز را راهبری کردند. پروژه‌هایی هم که ایشان در این دوره بر آن تمرکز کردند، موضوعات مهمی بود که از جمله آنها می‌توان به پروژه مهم ایران آینده اشاره کرد.

معاون راهبردی رئیس‌جمهور تاکید کرد که همکاری زمانیان به عنوان مشاور ارشد معاونت و مدیر پروژه ایران آینده ادامه خواهد یافت.

در ادامه این جلسه مصطفی زمانیان رئیس سابق مرکز گفت: تلاش کردیم در این دوره از مدیریت مرکز با عنایت به رهنمود رئیس‌جمهور شهید، نقطه ارتباط جامعه نخبگانی و به‌خصوص نخبگان منتقد با رئیس‌جمهور باشیم. همچنین تلاش شد با تامین محتوای سریع و دقیق در تصمیم سازی های رئیس جمهور موثر واقع شویم.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از حضور ظریف در هدایت مسیر آینده مرکز برای ادامه همکاری با مرکز و دولت چهاردهم اعلام آمادگی کرد.

به گزارش تسنیم، پزشکیان در حکم انتصاب محمدجواد ظریف به سمت معاونت راهبردی رئیس‌جمهور، مرکز بررسی‌ها را نیز ذیل این معاونت به ظریف سپرده بود.

انتهای پیام/

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403365

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]