2

استاندار تهران هشدار داد

  • کد خبر : 55140
  • ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳

استاندار تهران گفت: اگر فتنه باز هم تکرار شود قطعا ساکتین دیروز و طلبکاران امروز باز هم انقلاب، مردم و رهبری را تنها می گذارند زیرا این افراد نان به نرخ روز خور هستند.

افق(ofoghnews.ir) مرتضی تمدن در جمع بسیجیان استانداری تهران وبه مناسبت سالگرد یوم الله ۹ دی  گفت: مراسم ۹ دی نباید فراموش شود بلکه باید هر سال با شکوهتر و قویتر و مردمی تربرگزار شود.

استاندار تهران با بیان اینکه فراموشی خلق حماسه ای نظیر ۹ دی از آفتهاست گفت : اگر این نوع روزها فراموش شود ساکتین فتنه طلبکار می شوند و مردم بدهکار . امروز ساکتین فتنه جلودار شده اند و فراموش کرده اند که در اوج فتنه جزو ساکتین بودند و حتی به دستگاههای زیر مجموعه خود اجازه کمک به مردم و رفع فتنه را نمی دادند.
تمدن گفت: امروز و پس از سه سال از پایان فتنه می بینید که همان ساکتین دیروز در تریبونهای خود رجز می خوانند، اگر خدای ناکرده فتنه باز هم تکرار شود قطعا ساکتین دیروز و طلبکاران امروز باز هم  انقلاب، مردم و رهبری را تنها می گذارند زیرا این افراد نان به نرخ روز خور هستند.
استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید معیار و ملاک همه دلسوزان انقلاب منافع ملی وستون آن یعنی ولایت باشد تا دچار افراط و تفریط نشوند، گفت: امروز نیز فتنه گران کیسه دوخته اند و چون انتخابات در پیش است نقشه های جدید در سر دارند.
وی گفت : تدابیر مقام معظم رهبری فتنه را دچار سکون و خاموشی کرد اما باید دانست فتنه گران بیکار نیستند و اگر فرصت یابند هجمه به مقدسات مردم  و ارزشهای اعتقادی و انقلابی  آنها را آغاز خواهند کرد که بسیجیان برای رفع این فتنه نیز باید هوشیارو با حرکت در مسیر ولایت و اسلام ناب، جهاد مقدس خویش را استمرار بخشند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]