2

صحبت درباره داوری آب در هاون کوبیدن است

  • کد خبر : 60813
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹

سرمربی تیم سایپا البرز پس از تساوی برابر راه‌آهن گفت: بازی به دلیل لغزنده بودن زمین از کیفیت بالایی برخوردار نبود و تیمش باید مهارت بازی در چنین زمین‌هایی را یاد بگیرد.

مجتبی تقوی در نشست خبری پس بازی با راه‌آهن تهران که با نتیجه صفر به صفر به پایان رسید، اظهار کرد: به اعتقادم بارندگی بر کیفیت بازی تاثیرگذار بود و بازی فیزیکی شده بود. هر دو تیم خوب بازی کرده‌اند، اما در مورد تیم خودم باید بگویم که بازیکنانم بلد نیستند در زمین گل‌آلود بازی کنند و ما می خواهیم روی زمین توپ را به جریان بیندازیم. با این حال ما در خانه حریف بازی می کردیم، اما بهتر از آن‌ها بودیم، به هر حال دو توپی که به تیرک راه‌آهن خورد حتما حکمتی دارد.

وی ادامه داد: من احترام زیادی برای راه‌آهن به خصوص علی دایی دوست صمیمی و قدیمی‌ام قائلم و معتقدم این تیم بازیکنانی دونده و جوانی دارد. اما شرایط زمین بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت. ما باید با توجه به فصل بارندگی مهارت خودمان را افزایش دهیم تا بدانیم که فوتبال فقط روی زمین بازی کردن نیست. گاهی با تیم‌هایی مواجه می‌شویم که فقط روی زمین بازی نمی کنند. راه‌آهن هم امروز یکی دو موقعیت خوب داشت و این طبیعی بود. شاید تعجب کنید اما من برای سومین بار می گویم که در این زمین لغزنده نتوانستند بازی با کیفیتی ارائه دهند، اما امیدوارم در بازی‌های بعدی با جنگندگی بیشتر شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی سایپا همچنین در مورد شرایط داوری نیز عنوان کرد: من به خودم و بازیکنانم قول داده‌ام که دیگری در مورد داوری صحبت نکنم. اما اتفاقاتی می افتد که تعجب می کنیم. یک اوت دستی کنار چشم ما برای راه‌آهن گرفتند، اما بازیکن این تیم توپ را ۱۵ متر آن طرف‌تر زد. هر چه هم اعتراض می کنیم فایده‌ای ندارد و صحبت در این باره آب در هاون کوبیدن است و من می خواهم دیگر تمرکزم را روی تیم خودم بگذارم و سعی می کنم که شان و شخصیتم در کنار زمین را حفظ کنم. قطعا باشگاه نیز به خوبی و با دقت این مسائل را پیگیری می‌کند. چندین هفته است که ناداوری به تیم ما ضربه می‌زند اما باز هم صبر می کنم و من صحبتی نخواهم کرد.

تقوی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره دوپینگ در لیگ دسته یک فوتبال افزود: من سال گذشته در لیگ دسته یک مربیگری کردم و به اعتقادم دوپینگ در این لیگ وجود دارد و حتی ما شکایت کتبی نوشتیم و گفتیم که حتی حاضریم هزینه دوپینگ دو تیم را خودمان بدهیم. اما این اتفاق نیفتاد. به اعتقادم دوپینگ پدیده شومی است که فوتبال ما را نابود می کند و زمانی می‌رسد که تنه آن را پودر خواهد کرد. به خصوص در لیگ یک که شخصیت بازیکنان در آن شکل می گیرد اما وقتی این شخصیت با دروغ باشد پابرجا نخواهد بود به اعتقادم باید برخورد محکمی با چنین مسائل انجام شود تا دیگر شاهد آن نباشیم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]