3

مرد ۶ میلیون دلاری نیستم!/ آخر فصل حرف‌هایم را می‌زنم

  • کد خبر : 114712
  • ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:من مرد ۶ میلیون‌ دلاری نیستم که یک شبه در تیم تغییرات به وجود بیاورم.

به گزارش فارس، مجتبی تقوی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد گفت: بسیاری از آمارهای بازی تأیید کنند این موضوع بود که دو تیم با یکدیگر نزدیک بودند و تعداد برابر کرنرها و خطاها این موضوع را به خوبی نشان می‌داد. همین که همه از تیم ما راضی هستند نشان می‌دهند که روند خوبی را آغاز کرده‌ایم و من هم اعتقاد دارم که بهتر از گذشته بازی می‌کنیم.

وی افزود: البته نکته مهمی که باید آن را اعلام کنم این است که خوشحالم دو بازی گل نمی‌خوریم و این نشان می‌دهد که مشکل دفاعی تیم را رفع کرده‌ایم اما باید در حمله کردن تمرکز بیشتری داشته باشیم و این موضوع را فراموش نکنیم. ما مقابل فولاد خوزستانی که هفته گذشته پرسپولیس را در اهواز برده بود مساوی کردیم اما در رختکن به بازیکنان گفتم که از دقایقی از بازی راضی نبودم چرا که برنامه‌هایی که به بازیکنان داده بودم را اجرا نکردند اما امیدوارم که دل هواداران‌مان را در بازی‌های بعد با برد شاد کنیم و این طور نشود که ما شرمنده آنها شویم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه گفته می‌شود این تیم در بازی با فولاد دو نیمه متفاوت داشت و بازیکنان ذوب‌آهن پاس‌های اشتباه زیادی به یکدیگر می‌دادند، بیان داشت:‌ قبول دارم که ما دو نیمه متفاوت داشتیم اما با این حرف که گفته می‌شود پاس اشتباه زیاد دادیم موافق نیستم باید صبر کنید این تیم ۲ سال شرایط نامساعدی داشته و زمان و انرژی می‌خواهد تا بهتر شود.

تقوی ادامه داد: بعضی از بازیکنان روز به روز بهتر می‌شوند اما اینکه توقع داشته باشیم تیم به سرعت خوب شود توقع به‌جایی نیست الان اکثر بازیکنان ایده‌آل هستند و خوب بازی می‌کنند اما شاید ۳ بازیکن در شرایط خوبی نباشند.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه گفته می‌شود او با گفتاردرمانی می‌خواهد ذوب‌آهن را مداوا کند، اظهار داشت: این حرف‌ها دردی از تیم دوا نمی‌کند و نباید تیم سال گذشته را با تیم امسال مقایسه کرد شاید اگر دوربین‌ها خاموش بودند من راحت‌تر می‌توانستم صحبت کنم اما فعلاً باید سکوت کنم و بعضی از حرف‌ها را در پایان فصل بگویم. من گفتاردرمانی را بلد نیستم اما شما تغییرات را در تیم نمی‌بینید.

وی افزود: من مرد ۶ میلیون‌ دلاری نیستم که یک شبه در تیم تغییرات به وجود بیاورم. شاید به اندازه شما ذوب‌آهن را دوست نداشته باشم اما انگیزه‌ای که باعث شد من به این تیم بیایم نام ذوب‌آهن بود. من بارها مقابل این تیم بازی کرده‌ام و می‌دانم که ذوب‌آهن نام کوچکی نیست که اینجای جدول قرار گیرد. کسانی که در ۲ سال قبل در این تیم بودند یک متر جلوتر از باشگاه را نمی‌دیدند اما الان همه در تیم زحمت می‌کشند و من مطمئن هستم تیم بهتر می‌شود اما باید بگویم ما دچار مشکل روحی نیستیم.

تقوی درباره اینکه گفته می‌شود این تیم با تغییراتی که در کادر فنی و کادر مدیریت باشگاه داشته اما تغییری نکره است، تصریح کرد:‌ امسال از این تیم توقع نداشته باشیم که کار خاصی انجام دهد چرا که کار خاصی هم برای این تیم انجام نشده است. من در پایان فصل حرف‌هایم را در این باره خواهم زد. نباید ما را از نتایج پایین تیم‌های جدول بترسانید چرا که ما هم در بازی‌هایمان برنده می‌شویم ما نباید مثل دونده‌ای باشیم که به پشت سرش نگاه می‌کند ما به تیم روان‌شناس اضافه کردیم و قرار است یک بازیکن خارجی هم به تیم جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه گفته می‌شود استفاده از روان‌شناس در تیم‌ها منسوخ شده گفت: من مربی هستم که ۸ سال در باشگاه سایپا با دکتر جلالی که از روان‌شناسان برتر بود کار می‌کردم اما بازیکنان او را پس زدند و من حالا از این تجربه استفاده می‌کنم و از روان‌شناس مشاوره می‌گیرم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=114712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر