3

باند سرقت از طلا فروشی در شهرستان الیگودرز دستگیر شدند

  • کد خبر : 64990
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷

یکی از اعضای باند سرقت از طلا فروشی در شهرستان الیگودرز در هنگام پرسه‌زنی در اطراف طلافروشی توسط ماموران آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

 سردار علیزاده، فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در نیمه شب ۱۱ مهر ماه سال جاری به مامورین شهرستان الیگودرز گزارش شد که یک طلافروشی در پاساژ الماس مورد سرقت قرار گرفته است، ماموران پس از مراجعه و کسب اطلاع متوجه شدند که مالک و متصدی مغازه طلا فروشی در شهر تهران بسر می‌برد.

سردار علیزاده افزود: در بررسی انجام شده مأمورین متوجه شدند که درب پاساژ با کلید باز شده و از مغازه طلافروشی مقداری طلا از گاوصندوق سرقت شده است و همچنین در تحقیقات از نگهبان پاساژ مشخص شد افرادی با پوشاندن چهره و ضرب و جرح نگهبان، با وسیله دستگاه هوا برش درب ورودی مغازه و گاوصندوق را باز کرده و طلاهای درون گاوصندوق را سرقت کردند.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده نهایتاً مامورین آگاهی توانستند با در نظر گرفتن ترددها در اطراف پاساژ، به فردی که تردد بسیار مشکوکی در اطراف پاساژ داشت مظنون شده و این فرد را به نقی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داند؛ که با بازی جویی‌ها و شگردهای خاص پلیسی در نهایت «نقی» به سرقت از مغازه طلافروشی اعتراف و چهار همدست خود را به نام‌های «یونس،حمید رضا،احسان و بهروز» به پلیس آگاهی معرفی کرد.

وی بیان داشت: در بررسی‌های به‌عمل آمده از این افراد بدست آمد که حمید رضا به جرم آدم‌ربایی و احسان به جرم ضرب سکه‌های تقلبی دارای سابقه هستند که در هم اکنون در زندان به سر می‌برند و در زمان مرخصی از زندان اقدام به این سرقت کردند.

سردار علیزاده اضافه کرد «نقی» در اعترافات خود اعلام کرد: در غروب روز گذشته سرقت خود را به طبقه فوقانی پاساژ رسانده و در آنجا مخفی شده است و پس از بسته شدن پاساژ در نیمه شب با ضرب و جرح نگهبان، کلیدهای پاساژ را بدست آورده و با همدستانش اقدام به سرقت طلاجات مغازه مذکور کردند و بعد از سرقت از محل متواری می‌شوند که حمید رضا و احسان در روز بعد خود را به زندان معرفی می‌کنند.

همدستان این فرد در اعترافات خود گفتند: طلاجات مسروقه در خانه «نقی» پنهان شده که پس از بررسی از منزل «نقی» مقدار ۶ کیلوگرم طلای مسروقه کشف گردید.

سردار علیزاده افزود: پرونده این افراد با موضوع سرقت  تشکیل شده و در دست بررسی است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64990

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]