1

زد و خورد دو ستاره بارسلونا در جشن قهرمانی

  • کد خبر : 82952
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴

ستارگان بارسلونا در جشن قهرمانی و در حالی که سوار بر اتوبوس رو باز بودند شروع به ضرب و شتم کردند.

جرارد پیکه و الکس سانگ دو بازیکن مطرح کاتالان ها در جشن قهرمانی این تیم کتک کاری کردند. در حالی که اتوبوس رو باز در اطراف شهر می گشت تا همراه با هوادران بارسلونا قهرمانی در لالیگا را جشن بگیرد که این دو بازیکن به یکباره با هم درگیر شدند.
تصاویری که از این نزاع منتشر شده، طرفداران این تیم کاتالان را شگفت زده کرده است. این کتک کاری در حال شدت گرفتن بود که کارلوس پویول کاپیتان و ویکتور والدس دروازه بان تیم میانه میدان را گرفتند و آن دو را از هم جدا کردند.
تصاویر مربوطه نشان می دهد که سانگ ابتدا بازوی پیکه را می گیرد و طوری گارد می گیرد که گویی منتظر پاسخ به مشت های مدافع ملی پوش اسپانیا است. بازیکن سابق منچستریونایتد هم کمی به عقب خم می شود تا از خود دفاع کند. در عکسی دیگر سانگ در شرایطی که پویول و والدس تماشاگر هستند، به صورت پیکه سیلی می زند.
ابتدا تصور می شد که این درگیری فیزیکی بیشتر جنبه شوخی داشته باشد ولی تصاویری که از صحنه گرفته شده حکایت از یک دعوای جدی مقابل چشمان سرمربی دارد.
هرچند که هیچ کس از مسئولان باشگاه بارسلونا در این باره اظهارنظر نکرده ولی سیاستمداران کاتالونیا از اینکه بازیکنان در ملا عام و در مقابل هواداران مشروب می خورند انتقاد کرده و آن را الگویی بد برای جوانانی که شاهد این جشن هستند، دانسته اند.
پس از این جشن خیابانی، بازیکنان و کادر فنی بارسلونا شب گذشته در یک ضیافت شام شرکت کردند ولی تصاویر نشان داد که از سانگ در این میهمانی خبری نیست.  بارسلونا امسال با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادریدقهرمان لالیگا شد.
ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]