1

مقصد بعدی لیونل مسی بالاخره مشخص شد!

  • کد خبر : 379066
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

اگر مشکلات بارسلونا با لالیگا حل شود، بازگشت لیونل مسی به نوکمپ قطعی خواهد بود.

متئو آلمانی: بارسلونا هیچ گونه مذاکره ای با لیونل مسی نداشته است | طرفداری

به گزارش خبرگزاری افق، متئو آلمانی و فران اولیور چند روز قبل و در شهر مادرید با نمایندگان لالیگا جلسه ای برگزار کردند تا درباره موضوع فرپلی مالی و صحبت کنند و این مسئله مستقیما ربطی به بازگشت لیونل مسی به این باشگاه نداشتنه و در واقع ابعاد بزرگ تری در مورد آینده بارسلونا داشت.اگرچه رسیدن به اهداف فرپلی مالی برای بازگشت لیونل مسی مهم است.

بارسا برای اینکه بتواند قراردادهای جدید گاوی، رونالدو آرائوخو و بالده را ثبت کند، همچنین اینیگو مارتینز را نیز به ترکیب خود اضافه کند و البته پروژه بازگشت لیونل مسی را نیز در دستور کار قرار دهد، باید تاییدیه لالیگا را دریافت کند و البته آنها در این رابطه خوشبین هستند.

در باشگاه احساس بر این است که دیدار مدیران بارسا و لالیگا بسیار مثبت بوده است و آنها به طی روند پیشرفت برای به سرانجام رساندن این طرح ادامه می دهند. بارسلونا باید ۱۸۰ میلیون یورو از دستمزدهای پرداختی خود را کاهش دهند و احتمالا در این مسیر چاره ای جز فروش برخی از بازیکنان برای مدیران باشگاه وجود ندارد.

بارسا چند روز پیش طرح نهایی خود را به لالیگا ارائه کرد و اگر لالیگا این طرح را رد کند، باشگاه طرح دیگری نیز خواهد داد و این روند تا زمان تاییدیه نهایی ادامه دارد. هر گاه این اتفاق رخ داد، بارسلونا به صورت رسمی برای خرید لیونل مسی اقدام کرده و پیشنهاد خود را برای این ستاره آرژانتینی ارسال خواهد کرد.

بارسلونا در حال برنامه ریزی برای فروش فرانک کسیه، فران تورس و آنسو فاتی در تابستان امسال است تا وضعیت فیرپلی مالی را بهبود بخشد. آنها همچنین آماده فروش اریک گارسیا، رافینیا و جوردی آلبا هستند و در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، مشکلی برای جدایی این اسامی نیز وجود ندارد

اما آینده خود لیونل مسی: در صورتی که لالیگا با بارسلونا موافقت نکند و در نهایت طرح پیشنهادی این تیم مورد قبول قرار نگیرد، پیشنهاد پاری سن ژرمن روی میز خواهد بود و مسی قرارداد خود را تمدید می کند. از عربستان به مسی گفتند که حاضرند حتی پیشنهاد مالی خود خود را بهبود بخشند، اما تا امروز که مسی می خواهد به دوران حرفه ای خود در اروپا ادامه دهد و او دلیلی به مهاجرت به آسیا نمی بیند.

در واقع اگر لالیگا موافقت کند، بازگشت لیونل مسی به نوکمپ قطعی خواهد بود. این ستاره آرژانتینی تحت هر شرایطی با پیشنهاد مالی بارسلونا موافقت می کند و اصلا بحث حقوق و پول برای این بازیکن مطرح نیست. لیونل مسی هر رقمی را به عنوان دستمزد می پذیرد و تنها اولویت او پوشیدن دوباره لباس بارسلونا در فصل آینده است. اما اگر این اتفاق رخ نداد، به نظر پیشنهاد جدی دیگری جز تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن برای این بازیکن وجود دارد و فصل بعد دوباره لیونل مسی را در لیگ فرانسه خواهیم دید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379066

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر