آرشیو روزانه : ۲ اسفند, ۱۳۹۱

۰۲اسفند
۰۲اسفند

فضای فعلی دانشگاه‌ها به نفع نظام نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اتخاذ موضعی درباره حوادث پس از انتخابات سال ۸۸، امنیتی و اطلاعاتی شدن فضای کشور را واقعیت جامعه امروز دانست و تاکید کرد: اگر این فضا ادامه پیدا کند خوشبین به حضور جدی مردم در انتخابات نیستم.

۰۲اسفند

کمیته انضباطی، نیمه‌انضباطی است و فقط علیه ما حکم می‌کند

. کمیته انضباطی چه زمانی می‌خواهد به شکایت پرسپولیسی‌ها رسیدگی کند؟ باز هم می‌گویم حرکت بنگر را تایید نمی‌کنیم اما نباید این نوع برخورد با او انجام شود.

۰۲اسفند

پیشنهاد مرسی برای زنی که همسرش ربوده شده است

“دعاء رشاد” همسر سرگرد مصری “محمد الجوهری” که در صحرای سینا ربوده شده است، گفت: محمد مرسی رییس جمهور مصر وی را به صبر تا یافتن همسرش یا استفاده از حقوق شرعی برای طلاق مخیر گذاشت.

۰۲اسفند

تصمیمی که مقامات این کشور را شوکه کرد

تصمیم اتحادیه اروپا در زمینه ممنوعیت صدور سلاح به سوریه، مقامات قطر (حامی اصلی مالی تروریست های در حال جنگ در سوریه) را شوکه کرد.

۰۲اسفند

وقتی مسی از یک کودک می ترسد؟+تصاویر

در بازی بارسلونا مقابل گرانادا یکی از هواداران لیونل مسی به وسط زمین دوید و او را در آغوش گرفت. البته مهاجم بارسا به علت نوع هجومی که او به سمتش آورده بود از این کودک ترسید.

۰۲اسفند

بدهکارترین غول‌های اقتصاد دنیا

در شرایطی که اکثر اقتصاد‌های مهم جهان در حال ترمیم آسیب‌های ناشی از بحران اخیر اقتصاد جهانی بر ساختار مالی خود هستند، شاهدیم که همچنان بر میزان بدهی‌های آن‌ها نیز افزوده شده است؛ در برخی موارد، حتی قدرتمندترین اقتصادها، ناگزیر از اتخاذ اقدامات ریاضتی می‌شوند. به‌طور مثال، بسیاری از ایالت‌های آمریکا، اقدام به کاهش قابل توجه نیروی کار دولتی کرده‌اند.

۰۲اسفند

دختر حریری تمامی ارثیه خودش را بخاطر عاشق شدن به یک پسر فروخت+تصویر

دختر رفیق حریری سهم‌الارث دو میلیارد دلاری خود را فروخت تا با پسر مورد علاقه‌اش در آمریکا زندگی کند.

۰۲اسفند

«این قصه عاشقانه نیست»+تصویر

ساخت تله‌فیلم «این قصه عاشقانه نیست» با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون کشور از جمله مهران غفوریان از اواسط اسفند ماه در شیراز کلید می‌خورد.

آمار کرونا
[cov2019]