2

مردی که بوی طلا می داد +تصویر

  • کد خبر : 100804
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۵:۲۷

طالب نعمت پور در دیدار پایانی وزن ۸۴ کیلوگرم چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی کشتی فرنگی که در بوداپست مجارستان در جریان است با پیروزی ۵-۳ برابر سامان طهماسبی کشتی گیر ایرانی الاصل جمهوری آذربایجان به اولین مدال طلای تیم ملی دست یافت.

طالب نعمت‌پور پس از قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بوداپست، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مدت‌هاست برای کسب مدال طلای جهان تلاش می‌کنم و هشت نه سال به خاطر این مدال جنگیده بودم. خوشحالم که توانستم به این مدال دست پیدا کنم. از پنج فروردین مدام در اردو بودم و خوشخبتانه نتیجه آن را در مجارستان گرفتم.

وی درباره کشتی فینال مقابل سامان طهماسبی کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی آذربایجان گفت: این فینال کاملا حیثیتی بود و با تمام وجود رفتم که طلا بگیرم. من با سامان کشتی‌های زیادی گرفته بودم و هر دو از هم شناخت کاملی داشتیم. هر کس که بیشتر می‌جنگید به طلا می‌رسید که خوشبختانه من موفق شدم به برتری برسم.

سکوی وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان

نعمت‌پور در پایان اظهار کرد: دوستانی که در اردو بودند می‌گفتند بوی طلا می‌دهی! البته انتظارم از مسئولان این است که کشتی را هم به عنوان ورزش اول مملکت ببینند و به وضعیت آن رسیدگی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر