2

روسیه قهرمان شد،باخت ایران درغیاب بنا

  • کد خبر : 64922
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۹:۰۰

روسیه با پیروزی ۵ بر۲ برابر ایران قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۳ تهران شد.

حاجی پور کشتی اول را واگذار کرد                                                                                            

محسن حاجی پور فرنگی کار ۵۵ کیلوگرم کشورمان در فینال رقابت های جام جهانی کشتی نخستین رقابت تیم ایران مقابل روسیه را واگذار کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، حاجی پور در وقت اول فینال وزن ۵۵ کیلوگرم یک ـ صفر بخان مانیکف روسی نفر سوم جهان را شکست دهد.
محسن حاجی پور در وقت دوم و درحالیکه مانیکف روسی در خاکش نشست و می خواست با اجرای فن بارانداز از حریف امتیاز بگیرد نتواست فن بزند و یک امتیاز واگذار کرد.
و در وقت سوم این مانیکف روس بود که با نتیجه ۲ ـ صفر کشتی را واگذار کرد.
عبدالمحمد پاپی هم واگذار کرد      
عبدالمحمد پاپی فرنگی کار ۶۰ کیلوگرم ایران در فینال رقابت های جام جهانی کشتی دیدار دوم تیمی را نتوانست از سد حریف روسی بگذرد.
پاپی در وقت اول فینال نتوانست از سد ایوان کولاکوف بگذرد و با نتیجه ۳ ـ صفر کشتی را واگذار کرد.
اما در وقت دوم پاپی توانست با نتیجه یک ـ صفر کولاکوف روس را شکست دهد.
در مبارزه سوم فرنگی کار ۶۰ کیلوگرم کشورمان و به علت اینکه حریف روسی امتیاز بیشتری داشت پاپی در خاک نشست و ۲ ـ صفر نتیجه را واگذار کرد.
روسیه به سومین پیروزی خود دست یافت     
افشین بیابانگرد فرنگی کار ۶۶ کیلوگرم کشورمان در دیدار سوم فینال رقابت های جام جهانی کشتی سومین دیدار تیمی را هم به روس ها واگذار کرد.
بیابانگرد در وقت اول فینال با نتیجه ۴ ـ صفر مغلوب آدام کوراک روس شد.
در وقت دوم بیابانگرد در حالیکه یک اخطار از طرف داور گرفت اما با اعتراض سرمربی کشورمان این اخطار لغو شد و ۲ ـ صفر توانست حریف روس را مغلوب کند و کار به وقت سوم کشیده شد.
در مبارزه سوم آدام کورام تعادل افشین بیابانگرد را بهم زد و یک امتیاز از کشتی گیر کشورمان گرفت و سومین پیروزی روس ها رقم خورد
تیم روسیه با چهارمین برد تیمی قهرمان شد 
فرشاد علیزاده فرنگی کار ۷۴ کیلوگرم ایران در فینال رقابت های جام جهانی کشتی چهارمین دیدار تیمی را هم به روس ها واگذار کرد.
علیزاده در وقت اول فینال با نتیجه یک ـ یک رومان ولاسوف قهرمان جهان و المپیک را نتوانست مغلوب کند و چون حریف روس آخرین امتیاز وقت اول را کسب کرد مبارزه اول را برد.
در وقت دوم ولاسوف روس ۶ ـ صفر توانست علیزاده را شکست دهد و با این پیروزی تیم روسیه را قهرمان کند.
نخستین پیروزی ایران در فینال

طالب نعمت پور فرنگی کار ۸۴ کیلوگرم ایران در فینال رقابت های جام جهانی کشتی پنجمین دیدار تیمی را از کشتی گیر روسیه برد.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، نعمت پور در وقت اول فینال با نتیجه یک ـ صفر الکسی میشین قهرمان جهان و المپیک را توانست مغلوب کند در وقت دوم هم نعمت پور یک ـ صفر برنده شد.
پنجمین پیروزی روس ها
داود گیل نیرنگ فرنگی کار ۹۴ کیلوگرم ایران در فینال رقابت های جام جهانی کشتی شمشین دیدار تیمی برابر  کشتی گیر روسیه را مغلوب شد.
  گیل نیرنگ در وقت اول فینال با نیکیتا ملینیکوف یک ـ یک مساوی کرد اما به علت کسب امتیاز آخر پیروز شد.
در وقت دوم این بازی کشتی گیر روس ۵ ـ ۳ پیروز شد و کار به وقت سوم رسید.
در وقت سوم هم ملینیکوف با یک امتیاز به پیروزی رسید.
بابان جانزاده دومین پیروز تیم ایران       
بشیر باباجانزاده فرنگی کار ۱۲۰  کیلوگرم ایران در فینال رقابت های جام جهانی کشتی هفتمین دیدار تیمی  برابر کشتی گیر روسیه را به پیروزی رسید.
در وقت اول این مسابقه باباجانزاده یک ـ صفر ایوانف را شکست داد.
در وقت دوم این مسابقه هم این باباجانزاده بود که با اجرای یک بارانداز  ۲ ـ صفر حریف روس را شکست داد.
جام جهانی کشتی فرنگی ـ تهران ؛ترکیه سوم شد
تیم ملی کشتی فرنگی ترکیه توانست با شکست تیم ارمنستان با نتیجه۶ ـ یک به مقام سوم رقابت های کشتی فرنگی جام جهانی کشتی تهران دست پیدا کند.
مسابقات دور پنجم جام جهانی کشتی فرنگی صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد که تیم ملی کشتی فرنگی ایران موفق شد یک برد مقتدرانه برابر مجارستان به دست آورد و با کسب ۷ پیروزی متوالی، فینالیست جام جهانی شود.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی مقابل مجارستان در تمام اوزان به پیروزی رسید و فینالیست شد.
روز دوم و پایانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۳ تهران با دیدار تیم های ایران و مجارستان آغاز شد. نمایندگان کشورمان که در روز نخست به ترتیب مقابل ترکیه با نتیجه ۴ بر ۳، قزاقستان با نتیجه ۶ بر یک و آذربایجان با نتیحه ۵ بر ۲ به پیروزی رسیده بودند برای حضور در دیدار فینال نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند و همانطور که پیش بینی می شد مقابل حریف به برتری  قاطع دست یافتند. فرنگی کاران کشورمان با پیروزی در همان ۴ وزن اول در این دیدار مقابل مجارستان به برتری دست یافتند تا پیش از برگزاری رقابت های اوزان ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم پیروزی ایران مسجل شود. برای ایران در این دیدار عبدولی، زارع، محمدی، علیزاده، قیطاسی، علیاری و قاسمی به پیروزی دست یافتند. با این پیروزی ایران حریف روسیه در فینال شد. روس ها شب گذشته با پیروزی در تمام مسابقاتشان جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرده بودند. * نتایج انفرادی  این دیدار به شرح زیر است: ۵۵ کیلو: سامان عبدولی، برنده – مجارستان نماینده ای نداشت ۶۰ کیلو: حمید زارع، برنده – مت کراسزنال (۶ بر صفر و یک بر صفر) ۶۶ کیلو: علی محمدی، برنده – کریستین جاگیر (یک بر صفر و ۳ بر صفر) ۷۴ کیلو: هادی علیزاده پورنیا، برنده – بالینت کورپاسی (۲ بر صفر و یک بر صفر) ۸۴ کیلو: علی قیطاسی، برنده – ویکتور لورینز (یک بر صفر و یک بر صفر) ۹۶ کیلو: مهدی علیاری، برنده – گئورگی ریزماجر (نماینده مجارستان روی تشک حاضر نشد) ۱۲۰ کیلو: امیر قاسمی منجزی، برنده – بالینت لام (یک بر صفر و یک بر صفر)
روسیه فینالیست جام جهانی کشتی فرنگی
تیم روسیه با پیروزی بر ابر بلاروس فینالیست جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۳ تهران شد.
در ادامه رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی درسالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران، تیم ملی کشتی فرنگی روسیه به مصاف بلاروس رفت و موفق شد با پیروزی ۵ بر ۲ بر این تیم، فینالیست جام جهانی شود.
روس‌ها درحالی که دو مسابقه اول خود را به بلاروس واگذار کرده بودند، صاحب ۵ برد پیاپی شدند تا چهارمین برد متوالی خود را نیز جشن بگیرند.
این تیم در دوره‌های قبلی نیز موفق شده بود به ترتیب بلغارستان (۷ – صفر)، ارمنستان (۵ -۲) و کره جنوبی (۷ – صفر) را شکست دهد. حریف روسیه در فینال به احتمال فراوان ایران خواهد بود. تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در دور چهارم استراحت خورده است، ساعت ۹:۳۰ (چهارشنبه) باید به مصاف مجارستان برود که با این پیروزی احتمالی می‌تواند راهی دیدار پایانی شود.
ایران در سه مسابقه روزسه شنبه خود به ترتیب ترکیه (۴ – ۳) ، قزاقستان (۶ – ۱) و آذربایجان (۵ – ۲) را شکست داد.

 

همچنین درگروه ایران دو تیم قزاقستان و ترکیه رودرروی هم قرار گرفتند که ترکیه موفق شد حریفش را شکست دهد وبه عنوان تیم دوم گروه b راهی دیدار رده‌بندی شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر