2

واکنش رویانیان به صحبت های کریمی

  • کد خبر : 106172
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی جزو خانواده پرسپولیس است که به خاطر ناراحتی خانواده خود را می‌کوبد.

محمد رویانیان در واکنش به صحبت‌های علی کریمی اظهار داشت: به نظر من آقای کریمی جزو خانواده پرسپولیس است و مانند فرزندی است که از خانواده‌اش ناراحت است و تصمیم گرفته خانواده خود را بکوبد. ما هم حرفی نداریم. به نظر شما باید در پاسخ فرزند پرسپولیس چه چیزی بگویم؟

وی افزود: ابتدا ایشان در مورد هامبورگ و مهدوی‌کیا صحبت کرده که برای روشن شدن اذهان عمومی من پاسخ می‌دهم. برای اینکه مهدوی‌کیا خداحافظی از فوتبال داشته باشد هیئتی را به آلمان فرستادیم و مذاکراتی با هامبورگی‌ها داشتیم تا بتوانیم یک خداحافظی در شان مهدوی‌کیای با تعصب، باغیرت و بااخلاق داشته باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: پس از این ماجراها مهدوی‌کیا به دفتر من آمد و درخواست کرد که این اتفاق نیفتد. او گفت اگر هامبورگ بخواهد به ایران بیاید معلوم نیست که بازیکنان قدیمی این تیم به ایران سفر کنند یا خیر. دوما هم گفت شاید بازیکنان عادی با خود به ایران بیاورند و از طرفی دیگر هزینه‌ها برای باشگاه پرسپولیس زیاد می‌شود که من واقعا از این صحبت‌های مهدوی‌کیا لذت بردم.

رویانیان ادامه داد:‌ مهدی خودش در دفتر من خواست این بازی برگزار نشود و دلیل اصلی اش هزینه زیاد بود به همین دلیل ما هم به سمت ایتالیایی‌ها رفتیم.

وی در مورد پرداختی باشگاه پرسپولیس به دایی گفت: از مدت زمان پرداخت ما به دایی گذشته بود ولی ما سعی کردیم مبلغی را به ایشان که زیاد هم نبود پرداخت کنیم اما مثل اینکه برخی‌ها نمی‌دانند دایی وقتی که به پرسپولیس آمد یک کلام در مورد طلب‌‌های قبلی‌اش حرفی نزد. ما به بقیه کادر فنی دایی ۳۰ و ۲۰ درصد پول داده‌ایم اما حرف‌هایی که در مورد دریافتی دایی می‌گویند درست نیست البته قبول دارم وظیفه من است در فاصله دو نیم فصل به بازیکنان به یک اندازه پول بدهم که امیدوارم این اتفاق بیفتد و بچه‌ها با خیال راحت کار خود را دنبال کنند.

رویانیان تاکید کرد:‌ امیدوارم آنهایی که می‌خواهند بمانند، بمانند ولی مطمئن باشید ما نمی‌خواهیم در این فوتبال بمانیم چون من در زندگی‌ام فوتبال نیست و فوتبالی نخواهم شد و نیستم. خدا به من این فرصت را داد تا در کنار دوستان به پرسپولیس خدمت کنم. از حرف‌های کریمی ناراحت نشدم.

مدیرعامل قرمزپوشان یادآور شد: از برخی‌ می‌خواهم نگران پرسپولیس نباشند. سؤال من اینجاست برای کدام اسطوره مثل دایی و کریم باقری و خیلی‌های دیگر به جز عده ای معدود، خداحافظی باشکوه داشتیم؟ نظر من این است مهدی مهدوی‌کیا با اخلاق، حرفه‌ای، شریف و بدون حاشیه است و در زمانی که از فوتبال رفت رئیس جمهور، وزرا و همه گفتند برایش بازی خداحافظی برگزار کنیم اما هیچکس جلو نیامد. ولی من به عشق مهدوی‌کیا و مرام حرفه‌ای و با اخلاقش بدون اینکه خودش در جریان باشد، اگر خدا این توفیق را به من بدهد انجام وظیفه می‌کنم تا شرمنده این مرد بزرگ نشوم.

وی افزود: با تمام وجود تلاش می‌کنم تا برای آقامهدی این مراسم را برگزار کنم. انشاءالله خدا به من کمک کند اما آقایان ناراحت نباشند. طبق وظیفه‌ام سعی می‌کنم شرایط را برای پرداخت مطالبات بازیکنان در نیم فصل را مهیا کنم البته به خاطر وظیفه‌ای که در قبال بازیکنانم دارم نه حرف برخی بازیکنان. باز هم اصرار می‌کنم برخی‌ها نگران پرسپولیس نباشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر