10

خداحافظی پدافند غیر عامل از دستگاه های اجرایی+سند

  • کد خبر : 106186
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

در ادامه رویکرد دولت یازدهم در لغو مصوبات و تصمیمات دولت دهم، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در مصوبه‌ای جدید ۱۲ بخشنامه این معاونت در دولت دهم را لغو کرد.

بر اساس بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، تصمیمات دولت سابق در ایجاد پست‌های سازمانی شامل قائم مقام وزرا در امور بین‌الملل، قائم مقام وزرا در امور ارتباطات مردمی، مشاوران جوان ریاست جمهوری و وزارتخانه‌ها و دیگر دستگاه‌ها، مشاور امور زنان و خانواده در دستگاه‌ها،  پدافند غیرعامل، واحد مبارزه با مواد مخدر، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت، گروه آمایش سرزمین و ضوابظ تشکیلاتی واحدهای حراست حذف شد.

این مصوبه از سوی جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور به شماره ۱۳۷۱۲/۹۲/۲۰۰ به تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۲ ابلاغ شده است.

یکی از مهمترین بندهای این بخشنامه که ابطال شده‌ است،مربوط به تشکیل واحد پدافند غیرعامل و واحد مبارزه با مواد مخدر در دستگاه‌های اجرایی است .

به گزارش مشرق، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور علت ابطال بخشنامه‌های دولت دهم را چابک‌سازی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرده اما مشخص نیست آیا معقول است در راستای چنین هدفی، واحدهای حیاتی همچون پدافند غیرعامل، مبارزه با مواد مخدر و امور بانوان حذف شوند؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106186

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر