5

هیچ توهینی در مجلس به وزیرعلوم نشد

  • کد خبر : 106770
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱

فیاضی گفت:عده‌ای تلاش می‌کنند تا موضوع پیش‌آمده درباره انتصابات وزیر علوم را یک بحث شخصی قلمداد کنند اما این بحث، شخصی و سلیقه‌ای نیست بلکه یک موضوع مبنایی است که باید از سوی وزیر علوم به آن پاسخ داده شود.

عبدالوحید فیاضی نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به موضوع مطرح شده از سوی معاون پارلمانی وزیر علوم مبنی بر توهین زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به فرجی‌دانا وزیر علوم گفت: مطرح شدن چنین موضوعی تنها یک جوسازی و فرافکنی در جهت شخصی جلوه دادن مسئله به وجود آمده میان مجلس و وزیر علوم است.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای تلاش می‌کنند تا موضوع پیش‌آمده را در زمینه انتصابات وزیر علوم در میان مجلس و این وزارتخانه شخصی قلمداد کنند اما پاسخ ما به این افراد این است که چنین مسئله‌ای یک بحث شخصی و سلیقه‌ای و حتی سیاسی نیست. این یک موضوع مبنایی است که باید از سوی وزیر علوم به آن پاسخ داده شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: فرجی دانا به دلیل اینکه در انتصابات خود فرآیندهای قانونی را طی نکرده است باید توضیح دهد و دلیلی ندارد که نزدیکان وی در این راستا دست به فرافکنی بزنند.

فیاضی همچنین با اشاره به رویکرد زاهدی در قبال فرجی دانا یادآور شد: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تا امروز رویکرد مثبتی در قبال وزیر علوم داشته است و در زمانی که معاون پارلمانی وی در زمان گرفتن رأی اعتماد یادداشتی را در اختیار نماینده موافق وی گذاشت عکس‌العملی نشان نداد بنابراین زاهدی لطف زیادی در حق فرجی دانا کرده و در گرفتن رأی اعتماد وی سهیم بوده است لذا وزیر علوم و نزدیکانش به جای ایجاد چنین فضاها و حاشیه‌هایی باید قدردان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز باشند.

وی در پایان تأکید کرد: انتظار ما از معاون پارلمانی وزیر علوم نیز این است که بیشتر تلاشش در جهت تلطیف فضا در میان وزیر علوم و مجلس باشد و با ایجاد تحریکات اینچنینی افکار عمومی را تحریک نکند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر