2

نیکی کریمی در سرزمین کهن +تصاویر

  • کد خبر : 107343
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۷

نیکی کریمی که در بخش کوتاهی از فاز دوم «سرزمین کهن» حضور دارد و در فاز سوم آن حضوری کامل خواهد داشت تصویری از گریم تازه خود را در اینستاگرام منتشر کرده است.

نیکی کریمی در اولین تجربه سریالی خود در «سرزمین کهن» کمال تبریزی نقش‌آفرینی می‌کند.

نیکی کریمی که به تازگی بازی در فیلم سینمایی«تمشک» منوچهر هادی را به پایان رسانده است، این روزها مشغول نقش آفرینی در اولین تجربه سریالی خود با عنوان «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی است.

تصویربرداری ادامه فاز دوم این سریال بعد از یک توقف چند ماهه به دلیل کمبود بودجه، دوباره شروع شده و تا یک ماه آینده فاز دوم این سریال به اتمام خواهد رسید؛ سریالی که طبق وعده معاون سیما قرار بود از ابتدای آبان ماه به صورت هفتگی جمعه شب ها به روی آنتن برود. نیکی کریمی که در بخش کوتاهی از فاز دوم «سرزمین کهن» حضور دارد و در فاز سوم آن حضوری کامل خواهد داشت تصویری از گریم تازه خود را در اینستاگرام منتشر کرده است.

               

بازیگران دیگری چون شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی‌خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میتراحجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسن پورشیرازی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرمارودی و … در این اثر تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر