2

واکنش فتح الله زاده به انتقال قلعه نویی به سپاهان

  • کد خبر : 109355
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما باید به بازیکنان مان روحیه بدهیم. انتظار من از مجری برنامه ای که این همه بیننده دارد این است که همه چیز را منفی نبیند. واقعا به دست آوردن مخاطب به چه قیمتی؟

تیم فوتبال استقلال با ۲۹ امتیاز رده چهارم جدول را از آن خود کرده و تنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. در این شرایط علی فتح الله زاده تاکید دارد که استقلال مدعی اصلی قهرمانی است و با توجه به شرایط موجود قلعه نویی عملکرد بسیار خوبی با این تیم داشته است. مدیرعامل باشگاه استقلال به سوالات ما پاسخ داد.
آقای فتح الله زاده! هواداران استقلال انتظار دارند استقلال با اختلاف صدر جدول باشد.
هواداران همه چیز را درک می کنند. چرا نباید از پرسپولیس یا سپاهان چنین انتظاری داشت؟ این تیم ها مثل استقلال بازیکنان خوبی دارند و به لحاظ بودجه اگر بیشتر نداشته باشند قطعا بودجه شان کمتر هم نیست. نه پول درست و حسابی داریم و نه امکانات و در این شرایط تمام بار فوتبال ایران هم بر دوش استقلال است.
منظورتان از بار فوتبال ایران چیست؟
همه مسوولیت ها بر عهده ماست. تیم ملی را تامین می کنیم و باید در آسیا هم از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم. اینکه استقلال الان اینجای جدول است و فاصله زیادی با صدر ندارد مال من نیست بلکه هنر سرمربی تیم است. با این همه بازیکن آسیب دیده و نفرات زیاد در تیم ملی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا و فشردگی لیگ، عملکرد تیم خیلی خوب بوده است.
بنابراین شما از شرایط استقلال راضی هستید؟
در بازی هایی که ما نتیجه دلخواه نگرفتیم با کمبود بازیکن مواجه بودیم. خسرو برای هر تیمی نعمت است اما ۷،۸ بازی است که او را نداریم. هاشم بیگ زاده چند بازی نبود، در یک بازی ما نکونام و آندو را با هم نداشتیم. باید به این استقلال افتخار کرد و انتقادها منصفانه باشد.
از خریدهای نیم فصل رضایت دارید؟
بازیکنان خوبی جذب شده و با آمدن هافبک برزیلی شرایط بهتر هم خواهد شد.
چرا از این هافبک برزیلی اطلاعات بیشتری نمی دهید؟
ما مشکلی نداریم اما خود بازیکن و مدیر برنامه هایش خواسته اند تا به ایران نیامده و قراردادی امضا نشده، موضوع رسانه ای نشود. فقط می گویم که بازیکن بزرگی است و سابقه بازی در لیگ ترکیه را دارد و الان هم در بالاترین سطح لیگ کشوری که بازی می کند، حضور دارد.
صحبت های قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سپاهان باعث شد شایعه ای منتشر شود مبنی بر اینکه او فصل بعد یکبار دیگر سرمربی این تیم اصفهانی خواهد شد!
نه چنین چیزی صحت ندارد. قلعه نویی دوست ندارد از استقلال برود. استقلال تیم بزرگی است و هر کسی به این سادگی حاضر نمی شود آن را ترک کند. از طرفی قلعه نویی فکرهای اساسی برای استقلال در آسیا دارد.
این روزها نام هاشم بیگ زاده حسابی سر زبان ها افتاده، آن هم پس از مراسم قرعه کشی جام جهانی!
به نظر من نمی توانیم منکر توانایی های هاشم شویم. روی صحبت من با افرادی است که در پخش مراسم قرعه کشی، با این بازیکن شوخی های نسنجیده کردند. بیگ زاده همان بازیکنی است که مربی محبوب آنها که اتفاقا من هم قبولش دارم، او را انتخاب کرده است. هاشم بازیکن استانداردی است و من با مدرک می گویم. او در هر بازی ۱۲ کیلومتر می دود در حالی که میانگین دوندگی دیگر بازیکنان ۶،۷ کیلومتر است. هاشم بازیکنی دو پا است و این خصوصیت مهمی است.
منظورتان مقایسه بیگ زاده و مسی است؟
مسی بازیکن بزرگی است و شکی در آن نیست اما بیگ زاده هم بزرگ است. اگر کی روش، هاشم را به زمین بفرستد مطمئنم که مسی را کنترل می کند. ما باید به بازیکنان مان روحیه بدهیم. انتظار من از مجری برنامه ای که این همه بیننده دارد این است که همه چیز را منفی نبیند. واقعا به دست آوردن مخاطب به چه قیمتی؟ اینگونه کارها درست نیست.
مشکلات مالی استقلال حل شد؟
نسبت به گذشته بهتر شده و در آینده بهتر هم خواهد شد. یکسری کارهای اقتصادی و بیزینس داشته ایم که به ثمر نشسته و اوضاع مالی باشگاه خوب خواهد شد.
به نظر شما استقلال چند درصد شانس قهرمانی دارد؟
معتقدم ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

 

شبکه ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر