6

پشت پرده حضور فتح الله زاده در استقلال ؛ خبر بد برای آبی ها رسید

  • کد خبر : 359997
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

باید از ایشان سوال کرد که چه اندازه مشکل وجود دارد. به نظرم الان استقلال بالای ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، نمی‌شود گفت که همه بدهی‌ها پرداخت شده است. آقای آجورلو کار کرده‌اند و از فوتبال شناخت دارند، امیدوارم که مشکلات را مرتفع کنند.

فتح‌الله‌زاده در آستانه مدیرعاملی باشگاه استقلال- اخبار فوتبال ایر - اخبار  ورزشی تسنیم | Tasnim

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص دیدارش با آجورلو توضیحاتی را ارائه کرد.

علی فتح الله زاده درخصوص دیدار با مصطفی آجورلو گفت:اتفاقی خاصی رخ نداده بود، بیشتر برای تبریک گفتن به باشگاه رفته بودم چون بالاخره ما همکاریم. ایشان الان مدیر باشگاه هستند. بالاخره در فوتبال رقابت و کری‌خوانی وجود دارد اما ما از قدیم رفاقت خوبی با یکدیگر داشتیم. وظیفه‌ام دانستم که از ایشان تشکر کنم و ابراز آمادگی کنم که اگر کاری وجود داشت به او کمک کنم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا به آجورلو توصیه‌ای انجام داده یا خیر، گفت:من چیزی خاصی نگفتم، خداراشکر ایشان به شرایط آگاه هستند و وضعیت باشگاه را می‌دانند. اگر کاری داشتند با کمال میل هستیم. تنها آرزوی موفقیت کردم که امیدوارم استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برساند. واقعا کار سختی را در پیش دارند. هم بدهی‌های سنگین برای باشگاه وجود دارد و نابسامانی‌هایی هم هست که باید جمع شود.

علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران درمورد اینکه گفته می‌شد مشکلات مالی برطرف شده است، گفت:باید از ایشان سوال کرد که چه اندازه مشکل وجود دارد. به نظرم الان استقلال بالای ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، نمی‌شود گفت که همه بدهی‌ها پرداخت شده است. آقای آجورلو کار کرده‌اند و از فوتبال شناخت دارند، امیدوارم که مشکلات را مرتفع کنند.

 

فتح الله زاده درمورد تمدید قرارداد بلندمدت با فرهاد مجیدی هم گفت:به نظرم کار خوبی است و این به سرمربی قوت قلب می‌دهد و شرایطی را به وجود می‌آورد که با خاطر راحت کارش را دنبال کند.

علی فتح الله زاده همینطور در مورد قرعه استقلال در فصل جدید لیگ برتر گفت:اگر استقلال قرعه خوبی حتی در هفته‌های اول داشته باشد در نیم فصل دوم وضعیت سخت می‌شود. بالاخره وقتی تیمی بخواهد قهرمانی شود به قرعه زیاد فکر نمی‌کند و تنها مسیری که دارد را نگاه خواهد کرد.

استقلال امسال می‌تواند جام بگیرد؟ فتح الله زاده در پاسخ به این سوال گفت:به نظرم بله امکانش وجود دارد که جام بگیرند. الان تیم خوبی داریم و کادرفنی هم خیالشان از بابت مدیریت راحت است. امیدوارم بازیکنانی که لازم است به تیم جذب شوند و موفقیت تیم را شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر