2

۳۳ سالگی بازیگر فیلم «تنها در خانه»+تصویر

  • کد خبر : 111718
  • ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

سال‌هاست حضوری پررنگ در دنیای سینما ندارد و بیشتر ترجیح می‌دهد در نیویورک در گروه موسیقی خود «پیتزا آندرگراند» فعال باشد.

به گزارش  خبرآنلاین، «تنها در خانه» به کارگردانی کریس کلمبوس نوامبر ۱۹۹۰ اکران و یکی از فیلم‌های محبوب این دهه شد.

۲۳ سال پیش خانه پرجمعیت مکالیستر برای تعطیلات کریسمس به فرانسه رفتند، اما کوین پسربچه شیطان خود را فراموش کردند و او را در خانه تنها گذاشتند. آنچه در ادامه فیلم اتفاق می‌افتد لحظه‌هایی تماشایی از رویارویی کوین با دو دزد است که قصد دستبرد زدن به خانه را دارند.

«تنها در خانه»‌ در دنیا حدود ۴۷۸ میلیون دلار فروخت و مکالی کالکین، بازیگر ۱۰ ساله نقش کوین را به یکی از موفق‌ترین کودک‌ستاره‌های تاریخ سینما تبدیل کرد.

تنها در خانه

کالکین سال ۱۹۹۲ این نقش را در «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» تکرار کرد و یک سال بعد در فیلم «پسر خوب» بازی کرد. «ریچی ریچ» یکی دیگر از فیلم‌های موفق کالکین در آن سال‌ها بود و بعد او برای شش سال در هیچ فیلمی بازی نکرد.

کالکین که اکنون ۳۳ ساله است، هر چند وقت یک بار در یک فیلم بازی می‌کند، اما در مجموع حضور چندانی در دنیای سینما ندارد و بیشتر ترجیح می‌دهد در نیویورک در گروه موسیقی خود «پیتزا آندرگراند» فعال باشد.

سال ۲۰۱۲ شایعه شد که او اعتیاد شدید به هروئین دارد و چند ماه بیشتر زنده نخواهد ماند، هرچند مدیر برنامه‌های کالکین این مسئله را تکذیب کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=111718

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]