2

۸ ستاره‌ای که در سال ۲۰۱۴ می‌درخشند+تصاویر

  • کد خبر : 111722
  • ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

مسعود اوزیل، روملو لوکاکو، آلوارو نگردو و لوئیس سوارز از جمله ستارگانی هستند که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۴ در لیگ برتر انگلیس بدرخشند.

سایت گیومی‌اسپرت در گزارشی ۸ ستاره جوان که احتمالا در سال آینده در لیگ فوتبال انگلیس خواهند درخشید، را معرفی کرده است.

فارس/از جمله بازیکنانی که در این فهرست نامبرده شده، می‌توان به مسعود اوزیل از آرسنال، روملو لوکاکو از اورتون، آلوارو نگردو از منچسترسیتی و لوئیس سوارز، مهاجم درخشان لیورپول اشاره کرد.

فهرست این ستاره‌های جوان به شرح زیر است:

* عدنان یانوواژ، منچستریونایتد

این ستاره ۱۸ ساره بلژیکی در سال ۲۰۱۳ گام‌های نخست را در راه مطرح شدن را در منچستریونایتد برداشت.‌مهاجم خوش‌تکنیک سابق اندرلشت آنقدر خوب کارکرد که دیوید مویس را به عنوان مسئول فنی یونایتد‌ها تحریک کرد در سال ۲۰۱۴ برای حضورش برنامه‌ریزی کند.

* مسعود اوزیل، آرسنال

مسعود اوزیل در چند ماه حضورش نزد «توپچی‌ها» (آرسنال) گام‌های اولیه را در مسیر درخشش برداشت. لژیونر آلمانی ۳ فصل گذشته رئال مادرید آنقدر خوب کار کرده که همه از او انتظار دارند سال ۲۰۱۴ بیشتر و بهتر بدرخشد و بازیکن موثرتری برای تیم تحت امر آرسن ونگر باشد.

* روملو لوکاکو،‌اورتون

این ستاره ۲۰ ساله بلژیکی نوید روزهای درخشانی را در سال ۲۰۱۴ می‌دهد. پس از کسب تجربیات اولیه با وست‌برومویچ و اورتون، این مهاجم جوان به نظر می‌رسد در اورتون به بازیکن قدرتمند‌تری تبدیل شود.

* روس بارکلی، اورتون

روملو لوکاکو،‌تنها ستاره درانتظار درخشش اورتونی‌ها محسوب نمی‌شود. چرا که بارکلی،‌هافبک این تیم آنقدر در هفته‌های گذشته خوب و مطمئن ظاهر شد که زمینه‌های بیشتری را برای درخشش در گودیسون پارک ایجاد کرد.

* اریک لاملا، تاتنهام

این ستاره لژیونر و بین‌المللی آرژانتینی‌ها ممنون آندره ویاس بواس، مربی عزل شده پرتغالی تاتنهام است.زیرا با کمک‌های وی توانست جایگاه خوبی برای خود در وایت‌هارت‌لین دست و پا کند و امیدوار به درخشش و پیشرفت بیشتر در سال‌ آینده میلادی باشد.

* آلوارو نگردو، منچسترسیتی

این مهاجم اسپانیایی که یک سال قبل از تیم سویا به منچسترسیتی آمد، آنقدر در مسابقات عالی کار کرده که باعث شده تا مانوئل پیگرینی، مربی شیلیایی مهاجم بزرگی همچون ادین ژکو را نیمکت‌نشین کند.

او در بازی پنج‌شنبه شب (دیشب) با لیورپول یکبار دیگر گوشه‌های از توانش را به معرض نمایش گذاشت.

* فیل جونز، منچستریونایتد

با توجه به قابلیت‌های که این بازیکن هافبک بلند‌قامت دارد،‌ کارشناسان برای او آینده‌ای بسیار درخشان را در اولدترافورد پیش‌بینی می‌کنند.

* لوئیس سوارز، لیورپول

مهاجم اورگوئه‌ای لیورپول تا به این جا ۱۹ گل زده و در موفقیت و اوج‌گیری قرمزپوشان نقش بسزایی داشته و به همین دلیل پیش‌بینی می شود در سال ۲۰۱۴ با درخشش بیشتری نیز روبه‌رو شود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=111722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر