2

شریف:سپاه مسئول برگزاری مراسم ۲۸ صفر است

  • کد خبر : 111899
  • ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: در چند سال اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مسئولیت برگزاری مراسمی بزرگ و شکوهمند در ۲۸ صفر و گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) را عهده‌دار شده‌اند.

مشرق/سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اهمیت برگزاری شکوهمند مراسم ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: در چند سال اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مسئولیت برگزاری مراسمی بزرگ و شکوهمند در ۲۸ صفر و گرامیداشت سالروز رحلت پیامبراعظم (ص) را عهده‌دار شده‌اند و در این راستا در هر سال یکی از سازمانهای وابسته متولی اجرای این مراسم با عظمت هستند و در سال ۱۳۹۲ خادمی این برنامه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محول شده است.

وی افزود: مراسم امسال بدلیل همزمانی با آئین تشییع و تدفین ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میدان امام حسین (ع) از اهمیت مضاعفی برخوردار شده است.

شریف با اشاره به زمان و نحوه برگزاری این برنامه‌ها گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده مقرر گردیده است آیین تشییع پیکر مطهر شهدا ساعت ۳۰/۸ صبح از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان ولی عصر (عج) آغاز و با حضور امت حزب الله و عزاداران به سمت میدان امام حسین (ع) آغاز شود.

وی افزود: در ساعت ۳۰/۹ صبح نیز پس از رسیدن کاروان تشییع کنندگان پیکر مطهر شهدا به میدان امام حسین (ع) مراسم تدفین شهدا و سپس عزاداری بزرگ عزاداران نبوی با حضور هیأت‌های مذهبی، دستجات عزاداری و آحاد مردم شریف تهران آغاز شود.

شریف با اشاره به اینکه مسئولیت اجرایی این برنامه ها را سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ عهده دار شده است، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگ عزاداران نبوی در تهران با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه از اقشار و آحاد ملت ایران دعوت کرد با حضور پر شور و گسترده خود در این مراسم عمق ارادت و تکریم خود نسبت به پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت را به نمایش بگذارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=111899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر