3

در هر ۲ دقیقه در امریکا به یک زن تجاوز می‌شود.

  • کد خبر : 11213
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۵۹

“ناتوانی قوانین امریکا در محافظت از زنان” آنا میلر، روزنامه‌نگار امریکایی یک کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی می‌گوید، امریکا به درستی از زنان به ویژه قربانیان خشونت‌های خانگی و آزار جنسی، حمایت و محافظت نمی‌کند. آنا میلر، یکی از نویسندگان هفته‌نامه امریکایی “نیشن” به پرس تی‌وی گفت: “از زنان امریکایی محافظت نمی‌شود. در هر ۲ […]

“ناتوانی قوانین امریکا در محافظت از زنان”

آنا میلر، روزنامه‌نگار امریکایی
یک کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی می‌گوید، امریکا به درستی از زنان به ویژه قربانیان خشونت‌های خانگی و آزار جنسی، حمایت و محافظت نمی‌کند.

آنا میلر، یکی از نویسندگان هفته‌نامه امریکایی “نیشن” به پرس تی‌وی گفت: “از زنان امریکایی محافظت نمی‌شود. در هر ۲ دقیقه در امریکا به یک زن تجاوز می‌شود.”

وی افزود: “سیستم امریکا دارای نقاط ضعف زیادی است که به ضرر زن‌ها تمام می‌شود. این افتضاح است زیرا زن‌ها مقصر نیستند. این متجاوز است که باید مقصر دانسته شود. اما در بیشتر مواقع از زنان به دلیل پوشیدن لباس‌های نامناسب، استفاده از مشروبات الکلی و در نتیجه ناتوانی در اعلام نارضایتی، یا اتهاماتی مبنی بر بدکاره بودن آنان، انتقاد می‌شود.”

به گفته میلر، نظام حقوقی ایالات متحده فاقد عمق است و به درستی اجرا نمی‌شود که این مساله موجب عدم رسیدگی به درخواست زنان برای قصاص افرادی که علیه آنان مرتکب جرم شده‌اند، می‌شود.

وی در این باره گفت: “در موارد زیادی، اجرای عدالت درباره آن‌هایی که مرتکب تجاوز شده‌اند، بسیار دشوار است. منظورم از اجرای عدالت، بازداشت متجاوز، محاکمه وی در دادگاه و حکم زندان برای بیش از یک سال است. زیرا حتی زمانی که متجاوزان مقصر شناخته می‌شوند، تنها حکم یک سال زندان در انتظار آنان است و این خیلی ناراحت‌کننده است.”

این روزنامه‌نگار امریکایی اظهار داشت: “در مواردی، افسران پلیس به زن‌ها تجاوز می‌کنند. فقط بعضی از این موارد مورد پوشش رسانه‌ها قرار می‌گیرد و باید بدانیم موارد بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که رسانه‌ها به آن نمی‌پردازند.”

بر اساس گزارش‎های موجود، هر روز بیش از ۳ زن امریکایی به دست شوهران خود کشته می‌شوند.

حدود ۳۰درصد از زنانی که در ارتش امریکا هستند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌‌اند. بیش از دو سوم زنان نظامی امریکایی نیز می‌گویند، در ارتش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر