1

معجزه در بزرگراه +تصاویر

  • کد خبر : 112248
  • ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳

ایسنا: به گفته مقامات محلی ۳۰۰ متر از مسافت این بزرگراه به ارتفاع ۳۰ متر ریزش کرده اما با این حال این حادثه به طرز معجزه‌آسایی تلفات نداشته است. مقامات مکزیک روز گذشته (یکشنبه ۲۹ دسامبر) اعلام کردند که ۳۰۰ متر از یک بزرگراه ساحلی در نزدیکی مرز این کشور با آمریکا روز شنبه در […]

ایسنا: به گفته مقامات محلی ۳۰۰ متر از مسافت این بزرگراه به ارتفاع ۳۰ متر ریزش کرده اما با این حال این حادثه به طرز معجزه‌آسایی تلفات نداشته است.

مقامات مکزیک روز گذشته (یکشنبه ۲۹ دسامبر) اعلام کردند که ۳۰۰ متر از یک بزرگراه ساحلی در نزدیکی مرز این کشور با آمریکا روز شنبه در پی وقوع زمین‌لرزه‌های کوچک فرو ریخته و ۳۰ متر سقوط کرده است.

به گفته سازمان اداره بزرگراه‌های مکزیک، این حادثه در ۹۳ کیلومتری جنوب شهر مرزی «تیخوانا» رخ داده است. این بزرگراه به شهر بندری «انسنادا باخا» در کالیفرنیا منتهی می‌شود. گزارش‌ها حاکیست که هفت زمین‌لرزه ۱٫۳ و ۴٫۳ ریشتری عامل ریزش این بزرگراه بوده‌اند. همچنین به هنگام وقوع این حادثه باران سنگینی نیز در حال باریدن بوده است.

به گزارش دویچه‌وله، این مسیر در یکی از مناطق زلزله‌خیز مکزیک قرار دارد. به گفته مقامات این کشور این بزرگراه هم‌اکنون مسدود و عبور و مرور وسایل نقلیه به یک بزرگراه کوچکتر هدایت شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112248

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر