2

مرجانه گلچین: باید از تجربیات پیشکسوتان بهره ببریم +تصویر

  • کد خبر : 112764
  • ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۰:۰۳

مرجانه گلچین معتقد است باید از تجربیات پیشکسوتان به واسطه حضورشان در تلویزیون استفاده کنیم.

«مرجانه گلچین» در گفت‌وگو با  فارس گفت: جشنواره‌ها محیط مناسبی برای رقابت سالم است، مخصوصا جشنواره تلویزیونی جام جم که رویکرد بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه افزود: این جشنواره با توجه به محوریتی که دارد ایجاد انگیزه مثبت در برنامه سازان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان می‌کند تا با وسواس و خلاقیت بیشتری به آثارشان بپردازند.

بازیگر «شاهگوش» خاطرنشان کرد: برنامه های زیادی در طول سال در رسانه ملی ساخته می‌شود ضمن اینکه برخی از این برنامه‌ها مخصوصا برنامه‌های ترکیبی و گفت‌وگو محور که بیشتر در پشت صحنه زحمت می کشند شناخته نمی‌شوند اما این جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای این افراد و برنامه‌هایشان است.

گلچین همچنین گفت: اتفاق بسیار مهم و مثبت جشنواره امسال این است که علاوه بر فیلم و سریال برنامه‌های گفت‌وگو محور، ترکیبی، انیمیشن و مستند هم در بخش مسابقه شرکت دارد که بنده با این موضوع موافق هستم زیرا در این بخش‌ها برنامه‌های موفق زیادی داریم که ناشناخته هستند.

وی در ادامه افزود: با توجه به رقابتی که در این جشنواره وجود دارد به طور قطع سطح کیفی تولیدات تلویزیون بالا خواهد رفت زیرا با وجود این جشنواره همه می‌دانند که در نهایت قرار است کارشان مورد ارزیابی قرار گیرد بنابراین تلاش بیشتری می‌کنند.

بازیگرسریال «آیینه» همچنین خاطرنشان کرد: در دو دوره قبلی شاهد برگزاری جشنواره مناسبی در شأن صداوسیما بودیم امیدوارم امسال هم مانند دو دوره قبل از کیفیت و نظم خوبی برخوردار باشد زیرا در این صورت افراد زیادی ترغیب می‌شوند تا در این جشنواره در سال‌های بعد حضور داشته باشند.

وی همچنین گفت: البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشم که در مراسم‌های این جشنواره باید از پیشکسوتان تلویزیون هم دعوت کنیم تا در این رویداد رسانه ملی حضور داشته باشند و از تجربیات آنها به واسطه حضورشان در تلویزیون بهره‌مند شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر