4

وزیردادگستری به بهارستان فراخوانده شد

  • کد خبر : 112830
  • ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

کارگروه تخصصی با اتمام بررسی طرح جرم سیاسی هفته آینده نتیجه کار خود را به کمیسیون قضایی مجلس ارائه کرده و اعضای کمیسیون قضایی بررسی نهایی جرم سیاسی را در دستور کار خود قرار می دهند.

در هفته آینده کمیسیون اصل ۹۰ مجلس میزبان معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است. مصطفی افضلی فرد رئیس این کمیسیون گفته علت این حضور پاسخ دادن رئیس این سازمان به برخی سوالات مطرح شده است چرا که برخی از احکام صادره از دیوان عدالت در سازمان ثبت اسناد به درستی اجرا نشده است. البته گزارش سازمان ثبت اسناد در مورد سیاستهای کاری خود و تطبیق این سیاستها با سند چشم انداز هم در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر،بر اساس این گزارش رسیدگی به طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی هم در کارگروه ویژه کمیسیون اصل ۹۰ در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد تا در صورت تائید نهایی این موضوع برای تصویب به صحن علنی ارائه شود.
سوال از وزیر آموزش و پرورش توسط ۳ نماینده مجلس (زاهدان، مشهد و لاهیجان) و همچنین سوال از وزیر کار، تعاون و رفاه توسط ۵ نماینده مجلس (مبارکه، لاهیچان، تربت جام، کرمان و کاشان) و ادامه بررسی طرح خدمات جامع به ایثارگران مهمترین برنامه های کمیسیون اجتماعی در هفته آینده مجلس است.
به گزارش مهر، بررسی طرح آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی و جرم سیاسی در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار گرفته است که ابوالفضل ابوترابی فرد عضو این کمیسیون در گفتگو با مهر می گوید: کارگروه تخصصی بررسی جرم سیاسی را به اتمام رسانده و هفته آینده این طرح در کمیسیون برای بررسی مطرح می شود.
همچنین علی اصغر زارعی نماینده تهران و جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و عضو کمیسیون امینیت ملی هم حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری را برای روز سه شنبه به مجلس فراخواندند تا از وی سوال کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر