معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو با تاکید بر رویکرد جدید در نحوه فروش محصولات شرکت گفت: قبل از این به دلیل استقبال مشتریان، ظرفیت فروش ماهانه ایران خودرو در روزهای اول هر ماه تکمیل می شد و در روزهای بعد تا پایان ماه امکان ثبت نام و خرید برای دیگر مشتریان وجود نداشت.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخ گویی به تمامی درخواست های آنان یادآور شد: در این راستا مقرر شد ظرفیت ثبت نام محصولات مختلف در طول هر ماه توزیع شده و با این اقدام امکان تصمیم گیری مناسب تر مشتریان ایران خودرو برای خرید محصولات فراهم شود.
بابایی اظهار داشت: پس از آزاد سازی ظرفیت ها در روزهای پایانی هر ماه، امکان تکمیل ظرفیت فروش برخی خودروها قبل از اتمام آن ماه پیش بینی شده است.