3

جوان ترک تباری که در تختخواب هواپیمای مرکل دستگیر شد+تصویر

  • کد خبر : 114442
  • ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴

ماموران هنگامی او را دستگیر کردند که در رختخواب مخصوص صدر اعظم در هواپیما خوابیده بود. ” ولکان .تی” جوان ۲۵ ساله ترک تبار ساکن کلن آلمان که در تابستان سال گذشته در هواپیمای دولتی صدر اعظم آلمان دستگیر شد، از سوی دادگاه بیمار روانی تشخیص داده شد. به گزارش عصر ایران ماجرا از آنجا […]

ماموران هنگامی او را دستگیر کردند که در رختخواب مخصوص صدر اعظم در هواپیما خوابیده بود.

” ولکان .تی” جوان ۲۵ ساله ترک تبار ساکن کلن آلمان که در تابستان سال گذشته در هواپیمای دولتی صدر اعظم آلمان دستگیر شد، از سوی دادگاه بیمار روانی تشخیص داده شد.

به گزارش عصر ایران ماجرا از آنجا آغاز شد که در ۲۵ جولای سال گذشته میلادی(۲۰۱۳) یک جوان ترک تبار بدنساز با پوشیدن لباس نظامی وارد فرودگاه کلن می شود و به داخل محوطه نگهداری هواپیمای ایرباس ۳۱۹ متعلق به صدر اعظم آلمان می رود.

وی موفق می شود داخل هواپیما شود و مدتی را در آنجا می ماند. او در طی مدت حضور در داخل هواپیما ،اسپری کپسول مخصوص آتش نشانی را باز می کند و به همه جا می پاشد و سپس به داخل کابین خلبان رفته و در آنجا با دکمه ها بال های هواپیما را تکان می دهد و سپس به تختخواب مرکل رفته و در آنجا با لباس زیر می خوابد. ماموران هنگامی او را دستگیر کردند که در رختخواب مخصوص صدر اعظم در هواپیما خوابیده بود.

در خبرهای نخستین آمده بود که او یک کیف حاوی ماری جوانا نیز داشته است.

انتشار این خبر در تابستان سال گذشته میلادی موجی از انتقادات را نسبت به ماموران امنیتی و تیم امنیتی محافظ مرکل و فرودگاه کلن به همراه داشت. اینکه یک جوان ۲۵ ساله چگونه توانسته است به داخل هواپیمای مخصوص صدر اعظم آلمان برود و در آنجا مدت ها بماند و سپس با خیال راحت در رختخواب مخصوص صدر اعظم بخوابد، تا مدتی سوژه داغ رسانه های آلمانی بود.

طبق گزارش برخی رسانه های آلمانی هواپیما از طریق خروجی اضطراری آن در دسترس بود و درب کابین خلبان باز بوده است و این جوان ترکیه ای تبار توانسته است از این طریق به داخل آن راه یابد.

حالا به گزارش سی ان ان ترک در گزارش دادستانی کلن این جوان ترک تبار دارای مشکل روانی تشخیص داده شده است و در گزارش دادستان آمده است که او احتمالا دچار بیماری “شیزوفرنی ” است و به این منظور باید به طور دائم تحت مراقبت باشد و بیماری اش درمان شود.

ولکان از زمان دستگیری تا کنون در زندان تحت بازجویی قرار داشته است تا انگیزه خود را از این اقدام و اینکه چگونه توانسته است به داخل هواپیمای صدر اعظم آلمان راه یابد، توضیح دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=114442

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر