2

مشکل بیمه خبرنگاران رفع می شود/ بدهی ۲۱ میلیاردی ارشاد به تامین اجتماعی

  • کد خبر : 114957
  • ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور از تزریق نقدینگی ۱۷۵ میلیارد تومانی به بخش دارو در کشور خبر داد و گفت: با تزریق این میزان نقدینگی، بدهی سازمان تامین اجتماعی به تمامی داروخانه‌ های کشور پرداخت شد و اکنون سازمان تامین اجتماعی به هیچ داروخانه ای بدهی ندارد.

مهر: سید تقی نوربخش، ظهر شنبه در حاشیه سفر خود به استان یزد و بازدید از واحدهای بیمه ای و درمانی این استان، در نشستی خبری اظهار داشت: مهمترین اقدامی که در دولت تدبیر و امید در سازمان تامین اجتماعی انجام شد، تزریق نقدینگی در بخش دارو به مبلغ ۱۷۵ میلیارد تومان بود.

وی بیان کرد: با تزریق این میزان نقدینگی، بدهی سازمان تامین اجتماعی به تمامی داروخانه‌ های کشور پرداخت شد و اکنون سازمان تامین اجتماعی به هیچ داروخانه ای بدهی ندارد.

نوربخش همچنین از کاهش قیمت ۱۷۵ قلم دارو خبر داد و افزود: افزایش ۷۰ درصدی را به ۱۰ درصد رساندیم که این داروها به طور عمده مربوط به بیماری های تالاسمی و سرطانهاست.

نوربخش در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای نظام جامع ارجاع مستمری بگیران از ابتدای سال ۹۳ خبر داد و یادآور شد: در بخش درمان، ۲۰ درصد حق بیمه مستمری بگیران را بر عهده گرفته ایم.

تامین اجتماعی باید بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در سال جاری درآمد داشته باشد

وی همچنین با اشاره به بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی کشور عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی باید ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دریافتی داشته باشد که این رقم یک چهارم درآمد کشور است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چالش ها و مشکلات سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: قانون تامین اجتماعی نیازمند بازنگری است زیرا از زمان تصویب این قانون در سال ۵۴ با چالش هایی روبرو بوده ایم و اکنون نیز با گذشت بیش از ۳۸ سال، پارامترهایی باید در قانون لحاظ شود تا مشکلات بیش از این افزایش نیابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح های اجرا شده در بیمه تامین اجتماعی اظهار داشت: تحویل لیست و پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی همچنین تقسیط ۴۸ ماهه جرائم بیمه از طرح هایی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و با اجرای این طرح ها، تنها در استان یزد شاهد افزایش ۷۳ درصدی حق بیمه هستیم.

نوربخش همچنین با اشاره به امکانات بیمه تامین اجتماعی در استان یزد اظهار کرد: پنج شعبه بیمه ‌ای و مرکز درمانی ۲۵۰ تختخوابی شهدای کارگر  شش مرکز سرپایی در یزد به بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می‌ دهند.

مرکز درمان سرطان در یزد راه اندازی می شود

نوربخش همچنین از راه‌ اندازی مرکز درمان سرطان در یزد خبر داد و یادآور شد: این مرکز قرار است در مرکز استان و در مقابل پارک کوهستان در جاده تفت راه‌ اندازی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یزد در جنوب کشور و مرکز کشور به عنوان یک قطب درمانی شناخته می‌ شود، تلاش می‌ کنیم ۱۵۰ تخت درمانی دیگر توسط بیمه تامین اجتماعی ظرف ۳۶ تا ۴۸ ماه آینده به بهره ‌برداری برسد.

رئیس سازمان بیمه تامین اجتماعی همچنین ادامه داد: در یزد با توجه به ظرفیت‌های بخش درمان، سرمایه گذاری های بسیار خوبی توسط تامین اجتماعی انجام شده و امیدواریم بتوانیم در مسیر رفاه مردم گام برداریم و هزینه های خانمانسوز سرطان را کاهش داده و بیماران سرطانی را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

مشکل بیمه خبرنگاران رفع می شود/ بدهی ۲۱ میلیاردی ارشاد به تامین اجتماعی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیمه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد بیمه خبرنگاران وقفه ای ایجاد نشده و سه شعبه اقماری در تهران ایجاد شده تا خبرنگاران در آن شعب امور بیمه ای خود را پیگیری کنند.

نوربخش از بدهی ۲۱ میلیارد تومانی وزارت ارشاد به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و بیان کرد: به دلیل این بدهی، یک وقفه یک هفته ای در کار بیمه خبرنگاران انجام شد و با نامه نگاری های انجام شده، تا پایان سال این موضوع حل می شود.

وی همچنین از راه اندازی مرکز دندانپزشکی توسط سازمان تامین اجتماعی در استان یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث و راه اندازی این مرکز دو تا سه سال به طول خواهد انجامید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=114957

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر