2

مواضع آقای هاشمی رفسنجانی در مورد محاکمه موسوی و کروبی

  • کد خبر : 11498
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱

یک چهره اصلاح طلب خبر داد که اکبر هاشمی رفسنجانی در مجلس افطاری خود با برخی از سیاسیون خواستار محاکمه میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده است.   به گزارش ندای انقلاب به نقل از محرمانه آنلاین،۲۳ مرداد مراسم افطاری اکبر هاشمی رفسنجانی  با حضور چهره های سیاسی نزدیک  به هاشمی و برخی از سران […]

یک چهره اصلاح طلب خبر داد که اکبر هاشمی رفسنجانی در مجلس افطاری خود با برخی از سیاسیون خواستار محاکمه میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده است.

 

به گزارش ندای انقلاب به نقل از محرمانه آنلاین،۲۳ مرداد مراسم افطاری اکبر هاشمی رفسنجانی  با حضور چهره های سیاسی نزدیک  به هاشمی و برخی از سران احزاب برگزار شد.

این افطاری به محلی برای تبادل نظرها و گمانه زنی های سیاسی مبدل شد در همین راستا یکی از چهره های حاضر در افطاری هاشمی رفسنجانی گفت :آقای هاشمی در پاسخ به سئوال یکی از مدعوین مبنی بر اینکه آیا شما موافق محاکمه موسوی و کروبی هستید تاکید کرده است که این دو طی دو سال گذشته خلاف قانون و وحدت کشور عمل کرده اند و من موافق محاکمه آنها هستم.

این فرد به محرمانه آنلاین تاکید کرد: آقای هاشمی از محاکمه موسوی و کروبی استقبال کرد و اذعان داشت که این محاکمه می تواند زمینه ساز بسط روح واقعی قانون اساسی در جامعه شود.

این چهره حاضر در این افطاری تصریح کرد: موضع آقای هاشمی در قبال موسوی و کروبی انتقاد برخی از چهره های اصلاح طلب در این مراسم را به همراه داشت اما مواضع آقای هاشمی در مورد محاکمه موسوی و کروبی بر اساس عدالت نشان از عزم وی برای اجرای بی نقص قانون در قبال متخلفان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]