2

حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های آزاد جهان

  • کد خبر : 115
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

اردبیل – مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش گفت: امروز شاهد حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد جهان هستیم. به گزارش خبرنگار مهر، ناوسروان بهزاد تشکر بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردبیل تصریح کرد: اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی […]

اردبیل – مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش گفت: امروز شاهد حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد جهان هستیم.
به گزارش خبرنگار مهر، ناوسروان بهزاد تشکر بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردبیل تصریح کرد: اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی زبانزد بوده و امروز شاهد اقتدار ارتش در بخش‌های مختلف از جمله نیروی دریایی هستیم.
وی متذکر شد: امروز نیروی دریایی ارتش مطابق دستورات رهبر معظم انقلاب در آب‌های آزاد جهان حضور داشته و با دزدان دریایی در حال مبارزه است.
مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی نیروی دریایی ارتش در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش غیرقابل‌انکاری ایفا کرده است، اضافه کرد: به واسطه رشادت‌های نیروی دریایی در طول دفاع مقدس ۶۷۱ شهید را تقدیم خاک کشور کردیم.
وی با تأکید به رشادت‌های دریاداران در دوران دفاع مقدس یادآور شد: نیروی دریایی توانست در اولین عملیات خود موجب زمین‌گر شدن دشمن بعثی شود و در ادامه نیز در جریان آزادسازی خرمشهر افتخارات متعددی را رقم زد.
تشکر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌های نیروی دریایی ارتش دانست و گفت: به همین منظور گنجینه عرفان در میادین ۱۵ استان کشور احداث شده و بعد از مکان‌یابی در استان اردبیل نیز احداث خواهد شد.
وی با تأکید به اینکه استان اردبیل پنج شهید در نیروی دریایی ارتش دارد، اضافه کرد: ضروری است دفتر جذب و گزینش نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل برای شناسایی و جذب جوانان راه‌اندازی شده و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به واسطه حضور جوانان در ارتش دنبال شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر