2

اولین‌انتصاب‌رئیس‌جدیدسازمان‌میراث‌فرهنگی

  • کد خبر : 116923
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که روز گذشته به صورت رسمی معارفه شد نخستین حکم انتصاب در این سازمان را امضا کرد.

با صدور حکمی از سوی مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری “علی مهاجری” به عنوان “مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان” منصوب شد.

فارس:با صدور حکمی از سوی مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری “علی مهاجری” به عنوان “مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان” منصوب شد.

متن حکم مهاجری به این ترتیب است:

“نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان منصوب می شوید.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی- تاریخی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی صاحبنظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در سازمان مرکزی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه های شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گام های موثری بردارید.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=116923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر