2

بیش از ۶۰ درصد از شهروندان امریکایی به دولت آمریکا نگاهی منفی دارند.

  • کد خبر : 11832
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۵۴

باراک اوباما رئیس جمهور امریکا بر پایه یک نظرسنجی عمومی که نتیجه آن اخیرا منتشر شده، بیش از ۶۰ درصد از شهروندان امریکایی به دولت فدرال این کشور نگاهی منفی دارند. این نظرسنجی که روز دوشنبه ( ۷ شهریور،۲۹ آگوست) از جانب موسسه گالوپ انجام گرفت، حاکی از نارضایتی ۶۳ درصدی از دولت باراک اوباما […]

باراک اوباما رئیس جمهور امریکا
بر پایه یک نظرسنجی عمومی که نتیجه آن اخیرا منتشر شده، بیش از ۶۰ درصد از شهروندان امریکایی به دولت فدرال این کشور نگاهی منفی دارند.

این نظرسنجی که روز دوشنبه ( ۷ شهریور،۲۹ آگوست) از جانب موسسه گالوپ انجام گرفت، حاکی از نارضایتی ۶۳ درصدی از دولت باراک اوباما رئیس جمهور امریکا است.

تنها ۱۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، نگاهی مثبت به دولت امریکا داشتند. این اولین باری است که دولت فدرال امریکا پایین‎ترین جایگاه را در رده نگاه مثبت به دست ‌آورده است.

در این نظرسنجی همچنین در مورد ۲۵ بخش صنعتی و تجاری امریکا نیز از شرکت کنندگان سوالاتی پرسیده شد.

بر اساس این گزارش، دولت امریکا همچنین در رده دیدگاه منفی نیز یک رده بالاتر از صنایع نفت و گاز، با کسب ۶۴ درصد رتبه منفی، جایگاه یکی مانده به آخر را به دست آورد.

روند منفی شدن رویکرد و نگاه شهروندان امریکایی به دولت امریکا از سال ۲۰۰۴ هنگامی که نگرانی‌ها از سومدیریت جنگ عراق از جانب جرج بوش رئیس جمهور پیشین امریکا افزایش یافت، آغاز شد.

بر اساس گزارش موسسه گالپ در حالی که در زمان به روی کار آمدن باراک اوباما رویکرد مثبت به دولت امریکا کمی افزایش پیدا کرد، بعد از آن مجددا سیر نزولی در نگاه مردم به دولت امریکا ادامه پیدا کرد.

همچنین بر اساس یک نظرسنجی دیگر که از جانب موسسه گالپ انجام گرفت، نارضایتی نسبت به برنامه اشتغال اوباما نیز به ۵۵ درصد افزایش یافته است.

گفتنی است کمتر از ۳۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد شخص اوباما به عنوان رئیس جمهور رضایت داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر