2

بازدید معاون ‌سازمان میراث فرهنگی‌ از منطقه گردشگری کوهپایه

  • کد خبر : 118685
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از منطقه نمونه گردشگری ماندگار کوهپایه بازدید می‌کند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در سفر به استان کرمان از آثار تاریخی و مناطق گردشگری شهر کرمان بازدید می‌‌کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در کرمان با اشاره به برگزاری همایش راهنمایان تور در‌ کرمان اظهار داشت: برگزاری این همایش فرصت مناسبی است که راهنمایان گردشگری کشور از مناطق گردشگری و آثار تاریخی بازدید و از نزدیک با ظرفیت‌های استان آشنا شوند.

محمد‌حسین تجلی افزود‌:‌ رحمانی موحد معاون گردشگری، سازمان میراث فرهنگی ‌نیز در حاشیه برگزاری این همایش از منطقه نمونه گردشگری ماندگار کوهپایه که توسط بخش خصوصی در دست اجرا است، بازدید می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: تا‌کنون فاز اول این مجموعه تفریحی به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آنها نیز به مرحله اجرا در‌آمده است.

وی بیان داشت: ‌مجموعه مذکور با ایجاد امکاناتی نظیر رستوران، ۱۶ واحد اسکان موقت، شهربازی سرپوشیده در سالنی به مساحت یک ‌هزار و ۶۰۰ متر مربع، سالن استاندارد بولینگ، ۳۰ واحد ویلا به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۱۲۰ واحد آپارتمان با ۲۳ هزار متر مربع زیربنا است.

تجلی متذکر شد: از جمله امکانات و خدمات پیرامونی این منطقه می‌توان به پمپ‌بنزین، درمانگاه، بانک، مطب، مخابرات، اورژانس، داروخانه، برق، آب آشامیدنی و خدمات گردشگری اشاره کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اذعان داشت: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین امروز از باغ شاهزاده ماهان و میدان گنجعلیخان کرمان بازدید دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118685

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]