2

تجمع علیه افزایش نرخ بیکاری در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا

  • کد خبر : 11921
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶

افزایش نرخ بیکاری در ایالت کالیفرنیا به گزارش پرس تی‌وی صدها معترض در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا علیه افزایش نرخ بیکاری تجمع برگزار کردند. معترضان پس از شرکت در یک نشست مربوط به اشتغال که با هدف دستیابی به راه‌‌های بهتر برای بازگرداندن افراد به مشاغل و ایجاد اشتغال برگزار شده بود، به خیابان‌ها ریختند. […]

افزایش نرخ بیکاری در ایالت کالیفرنیا
به گزارش پرس تی‌وی صدها معترض در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا علیه افزایش نرخ بیکاری تجمع برگزار کردند.

معترضان پس از شرکت در یک نشست مربوط به اشتغال که با هدف دستیابی به راه‌‌های بهتر برای بازگرداندن افراد به مشاغل و ایجاد اشتغال برگزار شده بود، به خیابان‌ها ریختند.

نرخ بیکاری در ایالت کالیفرنیا امریکا، ماه آگوست به ۱۲ درصد رسیده و روند ایجاد اشتغال در این ماه نیز نسبت به ماه قبل کندتر بوده است.

جاکوب هی، عضو سازمان “ترغیب برای رشد اشتغال لس‌آنجلس” می­گوید:” هم‌اکنون در لس‌آنجلس از هر چهار نفر، یک نفر یا بیکار است و یا در معرض بیکاری قرار گرفته است.”

جاکوب هی در ادامه از ناامیدی خانواده‌ها درباره اقدام کنگره امریکا در مبارزه با بیکاری خبر داد و افزود، گفتمان در هیأت حاکمه امریکا پیرامون کاهش مالیات شرکت‌های چند ملیتی است تا آ­ن­ها را از بحران اقتصادی نجات دهند.

جاکوب به خبرنگار پرس تی‌وی گفت: ” نرخ بیکاری اینجا در لس‌آنجلس بالاترین نرخ در کل کالیفرنیا و حتی بالاترین در کل کشور است. بنابراین شهر ما یکی از مهمترین شهرهایی است که نیاز فوری و حیاتی به اشتغال­زایی دارد.”

جاکوب گفت، تحقیقات جدید مؤسسه “ترغیب برای رشد اشتغال” نشان می‌دهد در فاصله ژوئن تا سپتامبر سال ۲۰۰۱ در لس‌آنجلس، ۲۲ شرکت بالغ بر ۱۰۰ تن از کارکنان خود را از ادامه کار بازداشته­ و آنان را به حال تعلیق درآورده­اند.

هم اکنون در کالیفرنیا بیش از ۲ میلیون بی­کار وجود دارد و یک سوم از این تعداد بیش از یک سال است که شغلی ندارند.

متخصصان معتقدند عامل اصلی افزایش بیکاری بحران به وجود آمده در بازار مسکن است که عواقب آن بسیاری از مسائل اقتصادی و سیاسی را در بر گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر